اپل سندی را مبنی بر نحوه‎ برطرف کردن مشکل Face ID به ارائه‎‎دهنگان خدمات مجاز منتشر کرد - تکفارس 
اپل سندی را مبنی بر نحوه‎ برطرف کردن مشکل Face ID به ارائه‎‎دهنگان خدمات مجاز منتشر کرد - تکفارس 

اپل سندی را مبنی بر نحوه‎ برطرف کردن مشکل Face ID به ارائه‎‎دهنگان خدمات مجاز منتشر کرد

پوریا اسدی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 15:00
اپل سندی را مبنی بر نحوه‎ برطرف کردن مشکل Face ID به ارائه‎‎دهنگان خدمات مجاز منتشر کرد - تکفارس 

اپل گزارش کرده است که سندی را به ارائه دهندگان مجاز خدماتش ارسال کرده که  زمانی که صاحبان آیفون X دارای مشکلاتی مربوط به Face ID هستند، آنها چگونه باید با مشکل برخورد کنند. اولین گام که اپل توصیه می‌کند یک آزمایش تشخیصی است تا ببیند آیا دوربین عقب دستگاه هم مشکل دارد یا نه ما دقیقا می دانیم که چه فکر می کنید مگر نه اینکه شناسه چهره با سنسورهای موجود در دوربین جلو TrueDepth کار می‌کند؟ و شما دقیقا درست فکر می کنید با این حال، به نظر می رسد ارتباطی بین از کار افتادن Face ID و دوربین پشت این مدل از آیفون وجود دارد. چرا دوربین عقب ؟  به گفته یکی از کاربران Reddit که با شناسه Face ID در آیفون X خود مشکلی داشت، مردی در Genius Bar  به او گفته که دوربین های عقب به دوربین TrueDepth متصل هستند.

اگر آزمایش تشخیص مشکل هیچ آسیبی به دوربین عقب را نشان ندهد ، اپل به ارائه دهندگان خدمات دستور داده است که آیفون X معیوب را با یک گوشی جدید جایگزین کنند. و مراحل ارائه‌دهندگان خدمات مجاز (تست تشخیص مشکل برای اولین بار) نیز در Genius Bar در فروشگاه‌های اپل  اعمال شود. این شرکت  درخواست  دارد که “به منظور ارائه بهترین تجربه مشتری” آزمایش انجام شود.

پست Razerx1 در Reddit

 بنابراین تایید شد که این یک مشکل مربوط به دوربین عقب بود! من با شخصی از Genius Bar صحبت کردم و گفت که دوربین‌ها بهم متصل هستند. لنزها در مورد آنچه که انجام می‌دهند متفاوت هستند.ویژگی زاویه‌های گسترده‌ای به  دوربین جلو هم اتکا دارد و تله فوتو به TrueDepth متصل است . مشکل سخت افزاری و گوشی جدیدی که من حالا در دست دارم فرایندی فوق العاده ساده!

این سند توسط وب سایت ۹to5Mac  به دست آمده و متن درخواست اپل مبنی بر چک کردن دوربین عقب بدلیل مشکل Face ID قبل ار ارائه یک آیفون X جدید به کاربر، را تهیه کرده است. دیروز، نامه ای دیگر از اپل به مراکز مجاز ارائه شده که نشان می‌دهد اپل از مشکل به روز رسانی iOS 11.3 که میکروفن را بر روی آیفون ۷ و ۷ پلاس از کار می‌اندازد، آگاه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید