الجی: ما پیش از اپل بریدگی صفحه‌نمایش را طراحی کرده بودیم - تکفارس 
الجی: ما پیش از اپل بریدگی صفحه‌نمایش را طراحی کرده بودیم - تکفارس 

الجی: ما پیش از اپل بریدگی صفحه‌نمایش را طراحی کرده بودیم

میر مهدی حامی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 14:12
الجی: ما پیش از اپل بریدگی صفحه‌نمایش را طراحی کرده بودیم - تکفارس 

گوشی جدید الجی G7، که دارای طراحی با بریدگی در نمایشگر خود است، حدودا شش ماه پس از آیفون اپل رومایی شد، اما شرکت کره‌ای، اظهار می‌کند که در طراحی این دستگاه از اپل کپی نکرده است.

الجی پیش اپل، صفحه‌نمایشی با بریدگی را طراحی کرده بود

این چیزیست است که Hwang Jeong-hwan مدیر اجرایی این شرکت، اخیرا و در طی برگزاری نمایشگاه G7 ThinkQ در کره جنوبی بیان کرده است. او همچنین اظهار داشت که صفحه نمایش این دستگاه ممکن است شبیه به سایر گوشی‌های هوشمند باشد اما دارای ویژگی‌های کاملا متفاوتی است.

در حقیقت، هوانگ گفت که آنها حتی ترجیح می‌دهند که آن را بریدگی نمایشگر ننامند (زیرا حسی را القا می‌کند که گویی چیزی از صفحه‌نمایش کم شده است). در عوض، شرکت آن را نمایشگر دوم می‌نامد، که نشان دهنده‌ی وجود موارد بیشتری برای نمایش دادن است.

مدیر اجرایی همچنین در رابطه با نمایشگر LCD این گوشی گفت: “واقعا نادرست است که بگوییم الجی به LCD بازگشته است، زیرا این بخشی از استراتژی دو طرفه ما خواهد بود. مدل‌های G به الجی از LCD استفاده خواهند کرد در حالی که مدل‌های V همچنان پنل‌های OLED را به کار خواهند گرفت. “

وی همچنین گفت که ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از Animoji را می توان بعدا و از طریق بروزرسانی اضافه نمود که و برای G7 و دیگر مدل‌های در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید