IOS 13 : صفحه هوم دگرگون شده، بهبود بخشیدن به کارکرد آیپد و … - تکفارس 
IOS 13 : صفحه هوم دگرگون شده، بهبود بخشیدن به کارکرد آیپد و … - تکفارس 

IOS 13 : صفحه هوم دگرگون شده، بهبود بخشیدن به کارکرد آیپد و …

میر مهدی حامی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 23:11
IOS 13 : صفحه هوم دگرگون شده، بهبود بخشیدن به کارکرد آیپد و … - تکفارس 

توییت منتشر شده توسط Mark Gurman، نویسنده بلومبرگ، دیدی از تغییرات iOS 13 در سال ۲۰۱۹ را به ما ارائه می‌دهد. طبق گفته Gurman، بروزرسانی سیستم عامل iOS در سال آینده با بروز رسانی منحصر به فردی برای آیپد اپل همراه است که دارای اسم رمز “یوکون” است. صفحه اصلی برای این تبلت دوباره طراحی شده و برنامه “فایل” نیز بروز خواهد شد. برخی از ویژگی‌های بروز شده برای قلم اپل خواهند بود.

اگر Gurman درست گفته باشد، اپل نوارهای درون برنامه‌ای، که در حال حاضر در MacOS استفاده می‌شود، را در این بروزرسانی اضافه خواهد کرد و کاربران قادر خواهند بود تا برنامه‌ها را در حالت Split View (تقسیم صفحه‌نمایش) باز کنند. در پاسخ به نظرات در توییتر، گورمن گفت که آیفون نیز برخی از این طراحی‌های مجدد را دریافت خواهد کرد.

شایعات نشان می‌دهند که برخی از ویژگی های Yukon در سال جاری و در سیستم عامل IOS 12 قرار خواهد گرفت اما به نظر می‌رسد که اپل بیشتر تصمیم به تمرکز بر بهبود عملکرد و امنیت iOS جدید در سال جاری داشته باشد. iOS 12 ماه آینده در WWDC 2018 معرفی خواهد شد و کنفرانس توسعه دهندگان سالانه نیز از ۴ ژوئن تا ۸ ژوئن در مرکز کنفرانس McEnery در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

Bloomberg writer Mark Gurman reveals what we can expect from 2019's iOS 13

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید