تصاویر زنده از سامسونگ گلکسی J4 (2018) منتشر شد - تکفارس 
تصاویر زنده از سامسونگ گلکسی J4 (2018) منتشر شد - تکفارس 

تصاویر زنده از سامسونگ گلکسی J4 (2018) منتشر شد

میر مهدی حامی
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 12:38
تصاویر زنده از سامسونگ گلکسی J4 (2018) منتشر شد - تکفارس 

انتظار می‌رود سامسونگ در این ماه حداقل از چهار گوشی هوشمند گلکسی سری j رونمایی کند، از جمله گلکسی J4 (2018)، که احتمالا ارزانترین آن‌ها است. خبر این دستگاه برای اولین بار در ماه فوریه منتشر شد، هنگامی که در پایگاه داده Geekbench به همراه برخی از مشخصات آن فهرست شده بود.

امروز این گوشی در وب‌سایت تایوانی صادر کننده‌ی گواهی NCC ظاهر شد، که بدان معناست که سامسونگ قصد دارد گلکسی J4 (2018) را به زودی معرفی کند. NCC همراه با برخی از مشخصات گوشی، تعدادی تصاویر زنده از این گوشی را نیز نشان می‌دهد.

سامسونگ گلکسی J4 (2018) باید با پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۴ گیگاهرتزی اگزینوس، ۲ گیگابایت RAM و ۸ گیگابایت یا ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا عرضه شود. یک دوربین تک لنز  نیز در تصاویر قابل مشاهده است، اما ما هیچ اطلاعاتی دقیقی در مورد آن در اختیار نداریم.

ما همچنین می‌دانیم که این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد و به اندروید ۸٫۰ اوریو مجهز خواهد بود. همچنین احتمالا دارای یک جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا همراه با پشتیبانی بلوتوث، Wi-Fi و LTE نیز خواهد بود.

لازم به ذکر است که آژانس نظارتی تایوانی یکی دیگر از اسمارتفون‌های میان رده سامسونگ یعنی گلکسیJ6 (2018) را نیز لیست کرده است که احتمالا باید همراه با مدل گلکسی J4 (2018) رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.