آیفون ۶٫۵ اینچی OLED سال ۲۰۱۸ هم اندازه با آیفون ۸ پلاس خواهد بود - تکفارس 
آیفون ۶٫۵ اینچی OLED سال ۲۰۱۸ هم اندازه با آیفون ۸ پلاس خواهد بود - تکفارس 

آیفون ۶٫۵ اینچی OLED سال ۲۰۱۸ هم اندازه با آیفون ۸ پلاس خواهد بود

میر مهدی حامی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 12:33
آیفون ۶٫۵ اینچی OLED سال ۲۰۱۸ هم اندازه با آیفون ۸ پلاس خواهد بود - تکفارس 

بحث‌های پیرامون سه آیفون جدید در سال ۲۰۱۸ از ماه نوامبر آغاز شده است. تحلیلگران نیز انتظار دارند که تمامی آن‌ها از فیس آیدی بجای تاچ آیدی استفاده کنند، اکنون آخرین گزارشات از منابع ژاپنی اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه‌ها ارائه می‌دهند.

همانطور که توسط Macotakara گزارش شده، پرچمدار ۲۰۱۸ اپل با نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED، نام آیفون X پلاس را یدک خواهد کشید و هم اندازه با آیفون ۸ پلاس خواهد بود. این گوشی طراحی بدون لبه داشته و احتمالا با یک بریدگی به عنوان تکه آخر پازل، تکمیل خواهد شد.

2018 6.5” OLED iPhone to be the same size as iPhone 8 Plus

بر اساس این گزارش، شایعه شده است که آیفون کوچکتر با پنل ۶ اینچی LCD به جای ۶٫۱ اینچی عرضه خواهد شد. این  گوشی نیز از روند استفاده از بریدگی و صفحه‌نمایشی با حداقل حاشیه، پیروی خواهد کرد. سومین و کوچکترین گوشی آیفون نیز، فرم آیفون ایکس فعلی را حفظ خواهد کرد، اما با لنز روشن‌تر و سنسور بزرگتری عرضه خواهد شد.

این گزارش همچنین دیدی از iOS 12 را نیز ارائه می‌کند، انتظار می‌رود که فیس آیدی درحالت افقی نیز کار کند، که قدمی رو به جلو در تکنولوژی شناسایی چهره برای آیپد به حساب می‌آید.

آیفون‌های جدید در نهایت با باتری‌های قدرتمندتری تولید خواهند شد که توسط Unimicron ساخته می‌شوند و آیفون X پلاس دارای یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری خواهد بود که بزرگترین باتری در گوشی‌های هوشمند اپل تا به اکنون لقب خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.