گوشی AQUOS R2 شرکت شارپ معرفی شد - تکفارس 
گوشی AQUOS R2 شرکت شارپ معرفی شد - تکفارس 

گوشی AQUOS R2 شرکت شارپ معرفی شد

سید محمد معلمی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 18:45
گوشی AQUOS R2 شرکت شارپ معرفی شد - تکفارس 

گوشی‌های شرکت شارپ، کمتر شناخته شده‌اند و محصول جدید این شرکت به نام AQUOS R2 نیز، از این حیث، تفاوتی با دیگر گوشی‌های شارپ ندارد.

این کمپانی اخیراً دومین نمونه از خط تولید AQUOS R را تولید کرده که دارای مشخصات فنی عالی و دوربین فوق‌العاده‌ای است.

گوشی AQUOS R2 شرکت شارپ معرفی شد - تکفارس 

این گوشی بیشترین صفحه نمایش را دارد به طوری که در بالای صفحه نمایش آن، یک بریدگی دیده می‌شود که در این بریدگی، دوربین ثانویه قرار دارد.

سایز صفحه نمایش ۶ اینچ است و نسبت تصویر آن نیز ۱۹:۹ می‌باشد. این گوشی ضد آب و خاک بوده و رزولوشن آن ۳۰۴۰*۱۴۴۰ پیکسل است.

مشخصات فنی فوق‌العاده این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراه است (حافظه داخلی AQUOS R2 را می‌توان با کارت حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت افزایش داد).

باتری AQUOS R2 حدود ۳۱۳۰ میلی‌آمپری قدرت دارد. ضمن اینکه سیستم عامل این گوشی، اندروید ۸٫۰ می‌باشد.

دوربین جلو گوشی جدید شرکت شارپ، ۱۶٫۳ مگاپیکسل، و دوربین عقب آن دارای دو لنز ۲۲٫۶ و ۱۶٫۳ می‌باشد که قدرتش را برای فیلمبرداری افزایش می‌دهد.

این گوشی که بیشتر برای فیلمبرداری کاربرد دارد، می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۴K با زاویه ۱۳۵ درجه بگیرد. البته برای عدم لرزش هنگام فیلمبرداری، این مقدار زاویه در برخی مواقع، مقداری کم می‌شود.

به علاوه، هنگام فیلمبرداری، یک سیستم هوش مصنوعی تصاویری از برخی مناظر ذخیره می‌کند.

با تمام این ویژگیها، AQUOS R2 دارای تأییدیه‌های IPX5، IPX8 و IP6X می‌باشد و برای مشاهده بهتر ویدیوها، Dolby Vision و Dolby Atmos در آن کار گذاشته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.