چهار گوشی جدید سری J سامسونگ این ماه معرفی خواهند شد - تکفارس 
چهار گوشی جدید سری J سامسونگ این ماه معرفی خواهند شد - تکفارس 

چهار گوشی جدید سری J سامسونگ این ماه معرفی خواهند شد

امین حسین پور
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 16:44
چهار گوشی جدید سری J سامسونگ این ماه معرفی خواهند شد - تکفارس 

گزارش جدیدی که منتشر شده حاکی از آن است که باید منتظر معرفی چهار گوشی جدید سری J از طرف سامسونگ باشیم که احتمالاً این ماه معرفی خواهند شد. این کهکشانی‌های جدید سامسونگ از صفحه نمایش اینفینیتی، که در پرچمداران ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ این شرکت شاهد آن بودیم، بهره خواهند برد. سامسونگ امیدوار است که با اعمال تغییرات در میان رده‌های خود بتواند در بازارهای در حال توسعه مانند هند رقابت کند. گفتنی است که شیائومی هم اکنون رهبری بازار هند را در دست دارد.

گوشی‌های جدید سامسونگ دارای ویژگی حالت S Bike خواهند بود، که هنگامی که کاربر در حال استفاده از دوچرخه باشد، نوار اعلانات خاموش می‌شود. این گوشی‌ها همچنین دارای حالت Ultra Data Saving خواهند بود، که هنگام فعال‌سازی، مانع اجرای برنامه‌ها در پس زمینه می‌شود. در این حالت، تنها شش برنامه مورد انتخاب کاربر فعال خواهند بود. و مدل‌های جدید از فناوری Turbo Speed نیز پشتیبانی می‌کنند. این ویژگی از بهینه‌سازی نرم‌افزاری برای کمک به اجرای سریع‌تر برنامه‌ها استفاده می‌کند و تجربه مالتی تسکینگ روان‌تری به ارمغان می‌آورد.

سامسونگ تا سه ماهه چهارم ۲۰۱۷ برترین تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند در هند بود. از آن به بعد، شیائومی این جایگاه را تصاحب کرده است. ماه قبل، سامسونگ Galaxy J Duo را معرفی کرد تا با Redmi Note 5 Pro شیائومی رقابت کند. Galaxy J7 Duo مجهز به دو دوربین پشتی ۱۳ و ۵ مگاپیکسل است و ۲۵۳ دلار قیمت دارد. Redmi Note 5 Pro نیز مجهر به دو دوربین در قسمت پشتی است و با قیمت ۲۲۳ دلار به فروش می‌رسد.

هند در حال حاضر دومین بازار بزرگ تلفن‌های همراه در دنیا بعد از چین است. مشکل این است که داده‌های اخیر نشان می‌دهد که سرانه درآمد در هند ۱،۶۷۰ دلار بوده است. این باعث می‌شود هند در رتبه ۱۱۲ از بین ۱۶۴ کشور رتبه‌بندی شده توسط بانک جهانی قرار بگیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید