پخش اعلانهای صوتی در Pixel Buds - تکفارس 
پخش اعلانهای صوتی در Pixel Buds - تکفارس 

پخش اعلانهای صوتی در Pixel Buds

سید محمد معلمی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 18:57
پخش اعلانهای صوتی در Pixel Buds - تکفارس 

تنظیمات جدیدی برای نرم‌افزار گوگل عرضه شده است که به کسانی که از Pixel Buds استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد تا انتخاب نمایند که اعلانها و پیامهای کدام اپلیکیشن‌ها به صورت صوتی پخش شوند.

در گذشته، کسانی که از Pixel Buds استفاده می‌کردند، تنها می‌توانستند انتخاب کنند که اعلانها پخش شوند یا خیر ولی حالا علاوه بر اینکه این گزینه همچنان وجود دارد، تنظیمات اشاره شده نیز عرضه شده است.

بر این اساس و با استفاده از این بروزرسانی، لیستی از تمام اپلیکیشن‌های موجود در گوشی برای شخص کاربر نمایش داده می‌شود که می‌توان هر نرم‌افزار را برای اعلانهای سخنگو فعال یا غیرفعال کرد.

به طور پیش‌فرض، پخش اعلانهای صوتی برای تمام نرم‌افزارهای پیامرسان در گوشی کاربر فعال شده است تا او بتواند به محض دریافت یک پیام، آگاه شود. اعلانهای صوتی برای دیگر نرم‌افزارها نیز باید فعال شود.

این قابلیت به کاربران Pixel Buds این اجازه را می‌دهد تا مشخص کنند که کدام نرم‌افزارها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

برای فعالسازی اعلانهای صوتی، روی اپلیکیشن گوگل کلیک کنید. زیر موضوع گوگل اسیستنت، به قسمت تنظیمات رفته و سپس دستگاه‌ها را برگزینید. بعد از این قسمت، Pixel Buds را انتخاب نموده و اعلانهای صوتی (Spoken notifications) را خواهید دید که از این منو می‌توانید به تمام اپلیکیشن‌هایی که می‌توان اعلان صوتی را برای آنها فعال کرد، دسترسی داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که این ویژگی، آپدیت برای Pixel Buds نیست بلکه بروزرسانی برای خودِ نرم‌افزار گوگل می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید