تصویر Galaxy Note 9 لو رفت - تکفارس 
تصویر Galaxy Note 9 لو رفت - تکفارس 

تصویر Galaxy Note 9 لو رفت

دانیال بالِدی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 12:00
تصویر Galaxy Note 9 لو رفت - تکفارس 

در حالی که Galaxy S گل سرسبد خانواده‌ی گوشی‌های سامسونگ است، این شرکت سری Note را نیز در رده‌ی پرچمدار تولید می‌کند که معمولا کاربران حرفه‌ای را به سمت خود می‌کشاند. گوشی‌های سری Note سامسونگ در اواسط هر سال و مثل سال‌های قبل با قوی‌ترین سخت افزارهای این شرکت و صد البته همراه با مشخصه‌ی بسیار عالی سری، یعنی قلم S PEN، معرفی می‌شوند. این گوشی با این مشخصات همیشه جالب توجه کاربران و منتقدان بوده است.

گوشی جدید این سری، Galaxy Note 9 خواهد بود که اطلاعات کمی از آن در منتشر شده ولی آخرین اطلاعاتی که در رابطه با این گوشی در دسترس قرار گرفته، ظاهر آن را نشان می‌دهد که مأیوس کننده به نظر می‌رسد. ظاهرا سامسونگ قصد ایجاد تغییرات آنچنانی در ظاهر این گوشی نیست و Note 9 بسیار مشابه نسخه قبلی خود، یعنی Galaxy Note 8، خواهد بود.

البته ظاهر این گوشی جدید به هیچ وجه ظاهر بدی نیست ولی عدم پیشرفت و تغییر خاصی نسبت به نسخه قبلی، کمی به ذوق می‌زند. Galaxy Note 8 با ظاهر فوق براق و طراحی صنعتی و بسیار باریک و نگینی خودش دل از خیلی‌ها ربود و مهارت سامسونگ در طراحی را نشان داد. البته ممکن است Note 9 انتظار هزاران کاربر را بالاخره برآورده کرده و تکنولوژی اسکنر اثر انگشت ترکیبی با صفحه نمایش را با خود عرضه کند.

تصویر Galaxy Note 9 لو رفت - تکفارس 

بسیاری از کارشناسان به این موضوع اشاره کرده بودند که این تکنولوژی در Note 9 بهره برداری خواهد شد که به معنای بازگشت حسگر اثر انگشت به جلوی صفحه خواهد بود. وجود این حسگر در جلوی صفحه باعث راحتی بیشتر کاربران می‌شود چرا که استفاده از آن، در حالاتی که گوشی بر روی یک سطح یا استند تکیه داده شده و یا بر روی میز یا زمین قرار داده شده است راحت‌تر خواهد بود.

در نگاه اولیه شاید بتوان این گوشی را Note 8s نامید، که در مقایسه با نسل قبل، فقط قابلیت‌های اضافه Galaxy S9، مانند بلندگوی استریو را در خود جای خواهد داد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.