OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس 
OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس 

OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود

آیدین هاشمی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 17:09
OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس 

موعد عرضه‌ی OnePlus 6 یعنی شانزدهم می در حال نزدیک شدن است و طرفداران گوشی‌های هوشمندی قطعا در این باره بسیار هیجان زده هستند. OnePlus  به عنوان یک شرکت کوچک توانسته است در بازه‌ی کوتاه ۴ ساله به شهرت برسد. این حقیقت که گوشی‌های وان پلاس با مشخصات و امکانات یک گوشی پرچم‌دار ولی با قیمتی به مراتب کم‌تر از چنین گوشی‌هایی به فروش می‌رسد، قطعا فاکتور مهمی در به دست آمدن این شهرت سریع بوده است، اما بازاریابی پارتیزانی و همچنین بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیز در این مورد تاثیر به سزایی داشته اند.

با وجود این که گوشی‌های وان پلاس از گلکسی‌ها و آیفون‌ها ارزان‌تر هستند، اما ظاهر و عملکردشان و حسی که به شما می‌دهند مشابه یک گوشی هوشمند گران قیمت است. البته که این گوشی‌ها با این قیمت، برخی مشخصات دستگاه‌های رده بالا را ندارند ولی با عرضه شدن هر مدل جدیدتر از آن‌ها، این تفاوت‌ها کم‌تر به چشم می‌آیند. انتظار می‌رود که OnePlus 6 با ظاهر مدرن تمام صفحه به همراه ناچ بحث برانگیز، قسمت پشتی شیشه‌ای و برخی از قدرتمندترین سخت‌افزارهای موجود برای تلفن‌های همراه یعنی Snapdragon 845 و ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه شود.

ما قبلا به عکس‌های رندر شده و یا حتی چند عکس واقعی از وان پلاس ۶ دست پیدا کرده بودیم، اما تا کنون نتوانسته بودیم که یک نگاه کلی و دقیق به آن بیاندازیم. با این حال دو کاربر توییتر یعنی OnLeaks و CompareRaja عکس‌های کامپیوتری نسبتا دقیقی که بر اساس تمام عکس‌ها و اطلاعات درز کرده از وان پلاس ۶ ساخته شده‌اند، تهیه و منتشر کرده‌اند.

تقریبا تمام اطلاعاتی که این دو کاربر قبلا در مورد گوشی‌های مختلف فاش کرده‌اند، دقیق بوده‌ است. بنابراین ما باور داریم که این عکس‌ها به طراحی واقعی وان پلاس ۶ بسیار نزدیک هستند. شما می‌توانید این عکس‌ها را در قسمت زیر مشاهده کنید.

 

OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس OnePlus 6 احتمالا به این شکل خواهد بود - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.