اپل با همکاری بانک Goldman Sachs کارت اعتباری عرضه خواهد کرد - تکفارس 
اپل با همکاری بانک Goldman Sachs کارت اعتباری عرضه خواهد کرد - تکفارس 

اپل با همکاری بانک Goldman Sachs کارت اعتباری عرضه خواهد کرد

پوریا اسدی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 11:00
اپل با همکاری بانک Goldman Sachs کارت اعتباری عرضه خواهد کرد - تکفارس 

آیا شما برای کارت اعتباری اپل آماده هستید؟ زیرا طبق گفته‌ی وال‌استریت ژورنال، اپل و بانک Goldman Sachs در ابتدای سال آینده با همکاری هم یک کارت اعتباری را در دسترس عموم قرار خواهند داد.

این سرمایه گذاری مشترک برای این شرکت‌ها سودمند خواهد بود، زیرا اپل قصد دارد به طور عمیق‌تری در کیف پول‌های مشتریانش کاوش کند و بانک سرمایه گذاری گلدن ساکس می‌خواهد در مسیر امور مالی تجاری مصرف کننده قدم بگذارد. یک موقعیت برد‌-‌برد برای هر دوی آنها!

کارت اعتباری جدید از Apple Pay پشتیبانی خواهد کرد و همچنین این شرکت را به کسب و کار پرداخت‌های تلفن همراه سوق می‌دهد. هر دو شرکت در حال تکمیل شرایط و مزایای کارت شامل حق بیمه برای مشتریان هستند.

همچنین، راه‌اندازی کارت اعتباری اپل، به همکاری با شریک  بلند مدتش، بانک بارکلیز پایان خواهد داد.

چند ماه پیش، گلدمن ساکس تیم اسارت‌آپ  کارت اعتباری به نام فینال را بدست آورد. بنابراین، این بانک سرمایه گذاری، به طور جدی برنامه ریزی کرده است تا برای مدتی به سمت صنعت اعتبار راه یابد.

با جایی که به اپل مربوط می‌شود، این حرکت با هدف افزایش تعداد کاربران اپل پی انجام می‌شود. اما ما باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم تا ببینیم که این سرویس کارت اعتباری چه کاری انجام خواهد داد و یا چه مزایایی برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.