چندین احتمال در مورد مشخصات فنی آیفون ۹ - تکفارس 
چندین احتمال در مورد مشخصات فنی آیفون ۹ - تکفارس 

چندین احتمال در مورد مشخصات فنی آیفون ۹

سید محمد معلمی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 21:14
چندین احتمال در مورد مشخصات فنی آیفون ۹ - تکفارس 

اپل باید نحوه تولید آیفون را تغییر دهد و گوشی را معرفی کند که دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی و ال‌سی‌دی با قیمت ۶۵۰ دلار می‌باشد تا بتواند همچنان مشتریان خود را جذب نماید. اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توان گفت که حرکت عظیمی در آیفون به وجود خواهد آمد زیرا سایز صفحه نمایش به یکباره از ۴٫۷ اینچ، به ۶٫۱ اینچ می‌رسد ولی به خاطر سایز کوچک آن می‌توان ادعا کرد که دستگاه آتی این کمپانی همچنان کامپکت می‌باشد.

گفته می‌شود اپل می‌خواهد روی صفحه نمایش ال‌سی‌دی آیفون ۹، یک بریدگی قرار دهد ولی چگونه؟

به نظر می‌رسد آیفون ۹ تکنولوژی صفحه نمایش JDI Full Active داشته و دیگر خبری از اسکرین اولد در آن نباشد. ضمن اینکه می‌توان این گوشی را به آرامی خم کرد. به علاوه، تعداد حفره‌های زیرین گوشی تا جایی که ممکن بود، کاهش یافته است. با این توضیحات، صفحه نمایش‌های Full Active کاملاً فشرده و کامپکت خواهند بود.

بر اساس شایعات، آیفون ۹ یک ویژگی در صفحه نمایش خود خواهد داشت که این قابلیت را پیش از این در جدیدترین پرچمدار شرکت ال‌جی دیده‌ایم.

این تکنولوژی که +MLCD نام دارد، در مدل جی ۷ ال‌جی به کار گرفته شده است و باعث می‌شود پیکسل اضافه به رنگ سفید را به نقاط قرمز، سبز و آبی اضافه نماید بنابراین نقاط سیاه رنگ، سفید به نظر خواهند رسید.

پنلهای +MLCD باعث می‌شوند تا صفحه نمایش گوشیها درخشان‌تر شوند به طوری که در ال‌جی جی ۷، این مقدار به ۱۰۰ برابر دیگر گوشیها رسیده است. به علاوه، انرژی کمتری نیز هنگام پخش یا نمایش تصاویر به رنگ سفید مصرف خواهد شد.

آیفون ۹ در مرحله طراحی است و گفته می‌شود ظاهر بسیار جذابی خواهد داشت.

کارشناسان معتقدند که اپل آیفون ۹ را بیشتر از سایر مدلها خواهد فروخت بنابراین باید همچنان منتظر اخبار جدید در مورد گوشی آتی اپل باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید