بلک‌بری KEY2 با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود - تکفارس 
بلک‌بری KEY2 با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود - تکفارس 

بلک‌بری KEY2 با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود

امین حسین پور
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 23:05
بلک‌بری KEY2 با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود - تکفارس 

به نظر می‌رسد که بلک‌بری KEY2 با ۶ گیگابایت حافظه رم و با پردازنده قوی‌تر نسبت به مدل قبل عرضه خواهد شد. این گوشی که توسط TCL Communication تولید خواهد شد، اخیراً چندین گواهینامه دریافت کرده است که خبر از انتشار آن در آینده نزدیک می‌دهند. و حالا، بعد از رندر‌های مختلف منتشر شده از طراحی اسمارت فون جدید بلک‌بری، مشخصات داخلی KEY2 منتشر شده است.

TCL Communication قصد دارد از تراشه قوی‌تر نسبت به مدل قبل استفاده کند. در همین راستا، گفته می‌شود تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ جایگزین اسنپ‌دراگون ۶۲۵ موجود در KEYOne خواهد شد. به علاوه، پردازنده جدید را ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهند کرد. امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه خارجی تا ظرفیت ۲ ترابایت نیز وجود خواهد داشت.

در بخش بیرونی، قسمت پشتی KEY2 میزبان دو دوربین با حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسل و حسگر ثانویه ۸ مگاپیکسل خواهد بود. دوربین جلویی نیز گفته می‌شود که دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی است. KEY2 دارای نمایشگر ۴٫۵ اینچی با نسبت ۳:۲ خواهد بود. این دقیقاً همان چیزی است که سال قبل در KEYOne شاهد آن بودیم که دارای وضوح ۱۰۸۰ × ۱۶۲۰ پیکسل بود. به نظر می‌رسد به خاطر طراحی سیقلی‌تر TCL Communication مجبور شده است تا ظرفیت باتری را با اندکی کاهش از ۳،۵۰۵ به ۳،۳۶۰ میلی‌آمپر برساند.

به هر حال، از بهبود‌های ظاهری قابل توجه در بلک‌بری KEY2 می‌توان به صفحه کلید فیزیکی بهبود یافته با ظاهر مات و تیره‌تر اشاره کرد. KEY2 قرار است با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه شود و احتمالاً ماه آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید