چند رندر جدید از گوشی‌های موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس - تکفارس 
چند رندر جدید از گوشی‌های موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس - تکفارس 

چند رندر جدید از گوشی‌های موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس

سید محمد معلمی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 20:20
چند رندر جدید از گوشی‌های موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس - تکفارس 

چند رندر جدید با برند موتورولا، پرده از گوشی در حال تولید این شرکت برداشت.

برند موتورولا که صاحب اصلی آن لنوو است، برای نخستین بار مدل سی (C) را سال گذشته را معرفی کرد که سایز آن با اندازه گوشی‌های خانواده پی (P) برابر بود. این استراتژی که احتمالاً موتورولا آن را در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دهد، در رندرهای تازه منتشر شده از دو گوشی موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس نیز دیده شده است.

همانطور که از تصاویر مشخص است، نسل دوم سری سی (C)، با تغییرات جزئی نسبت به گوشیهای نسل قبل این سری در بازار قابل مشاهده خواهد بود.

اگر بخواهیم از بالا به پایین این گوشیها را بررسی کنیم، موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس، دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ و بدنه‌ای ضخیم هستند. هر دو این گوشیها در بالای دوربین سلفی خود، یک اسپیکر دارند. ضمن اینکه در کنار دوربین جلو، یک فلش LED نیز دیده می‌شود.

در قسمت پایینی گوشی، موتورولا سی ۲، برند این کمپانی را قرار داده است در حالی که موتورولا سی ۲ پلاس به جای برند، یک اسکنر اثر انگشت بیضی شکل دارد و نام این شرکت در بالای صفحه نمایش وجود دیده می‌شود.

بد نیست اشاره کنیم که موتورولا برخی دکمه‌ها را از روی بدنه این دو گوشی حذف کرده است و می‌خواهد کارایی آنها را به درون صفحه نمایش انتقال دهد.

در قسمت پشت، هر دو گوشی طراحی کاملاً یکسانی دارند. این به معنای وجود بدنه پلاستیکی، ماژول دایره‌ای برای دوربین و یک فلش LED می‌باشد.

به علاوه، در زیر ماژول دوربین، برند موتورولا به شکل خفاش رسم شده است. علاوه بر تمام نکات گفته شده، دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور، در سمت راست هر دو گوشی قرار گرفته‌اند. در حالی که در بالا، یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری هم دیده می‌شود.

با توجه به اینکه نخستین گوشی از سری سی (C) شرکت موتورولا در ماه می سال ۲۰۱۷ معرفی شد، احتمال دارد ادامه این خط تولید یعنی دو گوشی موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس تا قبل از پایان ماه ژوئن معرفی گردد.

چند رندر جدید از گوشی‌های موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس - تکفارس  چند رندر جدید از گوشی‌های موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس - تکفارس  چند رندر جدید از گوشی‌های موتورولا سی ۲ و سی ۲ پلاس - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید