گوشی بلک بری KEY 2 در تاریخ ۷ ژوئن معرفی می‌شود - تکفارس 
گوشی بلک بری KEY 2 در تاریخ ۷ ژوئن معرفی می‌شود - تکفارس 

گوشی بلک بری KEY 2 در تاریخ ۷ ژوئن معرفی می‌شود

علیرضا داداش زاده
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 11:29
گوشی بلک بری KEY 2 در تاریخ ۷ ژوئن معرفی می‌شود - تکفارس 

نسخه بعدی گوشی بلک بری KEYone یعنی، KEY 2، به طور رسمی در تاریخ ۷ ژوئن معرفی می‌شود. بلک بری با انتشار یک تیزر در توییتر که جمله‌ی “تولد دوباره یک تندیس” را در بر داشت، از معرفی KEY 2 در تاریخ ۷ ژوئن در شهر نیویورک خبر داد.

قبل از این توییت، اخباری مبنی بر این که KEY 2 بزودی معرفی می‌شود، در حال گسترش بود. این گوشی در طی این هفته گواهینامه Wi-Fi Alliance و Bluetooth SIG را دریافت کرده بود. با توجه به حدس و گمان‌ها، KEY 2 از صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با نسبت ابعاد ۳:۲ که در مدل قبلی دیده شد، بهره می‌برد. با توجه به گزارشات، این گوشی از تراشه Snapdragon 660، حافظه رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند که دو برابر KEYone می‌باشد.

گوشی بلک بری KEY 2 در تاریخ ۷ ژوئن معرفی می‌شود - تکفارس عمر باتری در KEY 2 به احتمال زیاد نسبت به KEY one کاهش خواهد یافت که تراشه ارتقا یافته یکی از دلایل آن خواهد بود و ظرفیت ۳۳۶۰ میلی آمپری (از ۳۵۰۵ میلی آمپری کاهش یافته) دلیل دوم است. با توجه به عکس‌هایی که از KEY 2 لو رفته است، می‌توان متوجه شد که این گوشی از دوربین دوگانه (شاید ۱۲ + ۸ مگاپیکسلی) بر خلاف مدل قبلی، بهره می‌برد. کیبورد فیزیکی بر خلاف ظاهر براق مدل پیشین، طراحی مات گونه دارد.

با این که مدل KEYone از نظر فروش، موفقیت بزرگی نبود، شرکت BlackBerry Mobile آن گوشی را با فروش در بیش از ۵۰ کشور و پشتیبانی توسط بیش از ۱۱۰ اوپراتور موبایل، یک موفقیت بزرگ دانست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید