قیمت و رنگ‌های گوشی OnePlus 6 توسط آمازون لو رفت - تکفارس 
قیمت و رنگ‌های گوشی OnePlus 6 توسط آمازون لو رفت - تکفارس 

قیمت و رنگ‌های گوشی OnePlus 6 توسط آمازون لو رفت

علیرضا داداش زاده
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 11:36
قیمت و رنگ‌های گوشی OnePlus 6 توسط آمازون لو رفت - تکفارس 

گوشی OnePlus 6 در تاریخ ۱۶ می معرفی خواهد شد اما خرده آمازون شعبه آلمان کمی پا را فراتر گذاشت و عکس‌ها و یک سری اطلاعات را از این گوشی را زوتر از موعد معرفی لو داد. اگرچه لیست اطلاعات و عکس‌های این گوشی از وبسایت برداشته شد، اما کاربران توانستند اطلاعات را به دست بیاورند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

بر طبق گزارش‌ها، این پرچم‌دار جدید OnePlus با حافظه ۶۴ گیگابایتی در تاریخ ۲۲ می و قیمت ۵۱۹ یورو عرضه می‌شود. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی، ۵۰ یورو گرانتر خواهد بود و قیمت ۵۶۹ دلار را خواهد داشت. OnePlus 6 در دو رنگ “Midnight Black” و “Mirror Black” عرضه خواهد شد که رنگ دومی از یک پنل شیشه‌ای در پشت قاب بهره می‌برد.

قیمت و رنگ‌های گوشی OnePlus 6 توسط آمازون لو رفت - تکفارس قیمت و رنگ‌های گوشی OnePlus 6 توسط آمازون لو رفت - تکفارس قیمت و رنگ‌های گوشی OnePlus 6 توسط آمازون لو رفت - تکفارس قیمت و رنگ‌های گوشی OnePlus 6 توسط آمازون لو رفت - تکفارس یک سری از مشخصات OnePlus 6 هم اکنون تایید شده‌اند. تراشه Snapdragon 845، حافظه رم ۸ گیگابایتی از این موارد هستند. همچنین می‌دانیم که این گوشی از بریدگی صفحه نمایش بهره می‌برد که البته صفحه نمایش ۶٫۲۸ به همراه پنل AMOLED و رزولوشن +Full HD هنوز در حد حدس و گمان می‌باشد.

OnePlus همچنین اشاره کرد که این گوشی ضد آب خواهد بود. با توجه به رندرهای منتشر شده در وبسایت چینی TENAA، این گوشی از دوربین دوگانه با سنسورهای ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین ابعاد گوشی ۱۵۵٫۷*۷۵٫۳۵*۷٫۷۵ و وزن آن ۱۷۷ گرم خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید