با اسباب‌بازی‌های لگو ماشین بتموبیل را بسازید و برنامه نویسی کنید - تکفارس 
با اسباب‌بازی‌های لگو ماشین بتموبیل را بسازید و برنامه نویسی کنید - تکفارس 

با اسباب‌بازی‌های لگو ماشین بتموبیل را بسازید و برنامه نویسی کنید

آیدین هاشمی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 12:50
با اسباب‌بازی‌های لگو ماشین بتموبیل را بسازید و برنامه نویسی کنید - تکفارس 

امروز لگو (Lego) از یک خط تولید اسباب بازی‌های قابل اتصال جدید رونمایی کرده است، که Powered Up نام دارد. و مانند سری اول تولیدات به این نام، یک بتموبیل قابل کنترل با اپلیکیشن‌های موبایل را ارائه خواهد کرد. این شرکت قبلا و با تولید بسته‌ای به نام Boost که به کودکان اجازه می‌دهد چیزهای گوناگونی با آن بسازند و سپس آن‌ها را با یک اپلیکیشن برنامه نویسی و کنترل کنند، در دنیای اسباب بازی‌های قابل اتصال ریسک تازه‌ای کرده بود. 

این خط تولید جدید به جای تولید یک بسته که با اجزای آن چیزهای مختلفی را بتوان ساخت، شامل محصولات گوناگونی خواهد شد که جداگانه تولید می‌شوند و در پیچیدگی مختلف خواهند بود. بعضی از این محصولات ممکن است از باتری استفاده کنند در حالی که بعضی از آن‌ها می‌توانند با کنترل از راه دور و یا اپ‌ها کنترل شوند. بعضی از این قابلیت‌ها در داخل این بسته‌ها موجود خواهد بود و بعضی از آن‌ها را می‌توان برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید به عنوان وسایل اضافی و به صورت جداگانه خرید.

این بتموبیل تازه می‌تواند با استفاده از دو رابط کنترل از راه دور موجود در اپلیکیشن Powered Up اندروید و آی او اس و یا یک کنترل از راه دور که با دکمه‌های مختلف شخصی سازی شده است، کنترل بشود. این شرکت امسال یک رابط کاربری برنامه نویسی نیز منتشر خواهد کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند سرعت، جهت حرکت، صدا و زمان بندی‌ها را برنامه نویسی کنند تا شیرین کاری‌ها و حرکات جدیدی بسازند. این بتموبیل در تاریخ یک آگوست و به قیمت ۱۵۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این بسته شامل ۳۲۱ قطعه، دو موتور و یک جای باتری خواهد بود. بسته‌ی Boost نیز به قیمت ۱۵۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد که شامل یک موتور اضافه، یک سنسور تشخیص رنگ و فاصله و ۸۴۳ قطعه لگوی سنتی خواهد بود.

با اسباب‌بازی‌های لگو ماشین بتموبیل را بسازید و برنامه نویسی کنید - تکفارس 

بقیه بسته‌هایی که منتشر خواهند شد شامل Lego City Passenger Train و Lego City Cargo Train خواهد بود که به این بسته‌های کلاسیک ریموت کنترل اضافه خواهد کرد. Lego Duplo Steam Train و Lego Duplo Cargo Train نیز برای گروه سنی زیر ۲ سال منتشر خواهد شد، و سنسورهایی خواهند داشت که رنگ ریل‌های قطار را تشخیص می‌دهند. کودکان با استفاده از این بسته‌ها می‌توانند پایه‌های برنامه نویسی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید