ایسوس با گوشی هوشمند مخصوص بازی خود به رقابت با Razer می‌رود - تکفارس 
ایسوس با گوشی هوشمند مخصوص بازی خود به رقابت با Razer می‌رود - تکفارس 

ایسوس با گوشی هوشمند مخصوص بازی خود به رقابت با Razer می‌رود

امین حسین پور
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 16:39
ایسوس با گوشی هوشمند مخصوص بازی خود به رقابت با Razer می‌رود - تکفارس 

چند وقتی است که روند تولید تلفن‌های همراه هوشمند مخصوص بازی کردن باب شده است و برند‌هایی مانند Razer، شیائومی و ZTE دستگاه‌های منحصر به فرد خود را تولید می‌کنند. طبق شایعات جدید، به نظر می‌رسد که ایسوس نیز قصد دارد به این دسته ملحق شود و این سه شرکت را با تلفن همراه هوشمند مخصوص بازی خود به چالش بکشد.

طبق اطلاعات اعلام شده، تلفن همراه هوشمند مخصوص بازی ایسوس با برند ROG عرضه خواهد شد. گفته می‌شود از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم در ساخت این گوشی هوشمند استفاده خواهد شد. جالب توجه است که اطلاعاتی در رابطه با حافظه داخلی منتشر نشده است، اما حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت محتمل به نظر می‌رسد. راجع به طراحی نیز اطلاعاتی منتشر نشده است، اما گفته شده است که نمایشگر این دستگاه مانند رقیب خود ریزر فون (Razer Phone) از انطباق تصویر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، هنگام بازی نکردن این مقدار به ۶۰ هرتز کاهش پیدا می‌کند. گوشی هوشمند مخصوص بازی جدید ایسوس را اندروید ۸٫۱ همراهی خواهد کرد.

 با توجه به اینکه برند ROG از سال ۲۰۰۶ مشغول به فعالیت است و در بین گیمرها شهرت و اعتبار خوبی برای خود دست و پا کرده است، شاید ایسوس یکی از معدود شرکت‌هایی باشد که می‌توانند با برند قدرتمند Razer رقابت کنند. به هر حال، هم شیائومی و هم ZTE از نام‌های بدون شهرت و سابقه در این زمینه هستند، که آن‌ها را در وضعیت نامساعدی قرار می‌دهد.

در هر صورت، گوشی هوشمند مخصوص بازی ایسوس در حال حاضر تنها یک شایعه است، پس باید تا تأیید اخبار صبر کرد. با این وجود، اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۸ در تایوان محصول پرتابل مخصوص بازی جدید خود را معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.