گوشی Hydrogen One شرکت RED توسط شرکت‌‌های Verizon و AT&T عرضه می‌شود - تکفارس 
گوشی Hydrogen One شرکت RED توسط شرکت‌‌های Verizon و AT&T عرضه می‌شود - تکفارس 

گوشی Hydrogen One شرکت RED توسط شرکت‌‌های Verizon و AT&T عرضه می‌شود

آیدین هاشمی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 19:40
گوشی Hydrogen One شرکت RED توسط شرکت‌‌های Verizon و AT&T عرضه می‌شود - تکفارس 

شرکت تولید کننده‌ی دوربین یعنی RED تقریبا از یک سال پیش گوشی هوشمند خود یعنی Hydrogen One را برای پیش فروش قرار داده است، اما تاریخ عرضه‌ی آن مرتب عقب افتاده است. از سه ماهه‌‌ی اول سال به ماه آگوست و حالا به تاریخ نامعلومی در تابستان.

اکنون RED اعلام کرده است که شرکت‌‌های Verizon  و AT&T این گوشی هوشمند را عرضه خواهند کرد. ولی هنوز هم تاریخ دقیق عرضه و قیمت آن مشخص نیست.

ما می‌دانیم که این گوشی جزو برنامه‌ی جوایز Verizon Up می‌باشد به طوری که اگر ۳۰۰ دلار توسط شرکت Verizon برای قبض‌های ماهانه بپردازید می‌توانید جوایزی دریافت کنید که شامل بلیت‌های VIP تا جوایز دیگر روزانه می‌شود.

Verizon و RED برای ساخت شبکه‌ی Hydrogen نیز همکاری می‌کنند که به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایی از بازی‌های روز، فیلم و موزیک‌هایی که توسط توسعه دهندگان، موزیسین‌ها و کارگردان‌های بزرگ و مستقل تولید شده‌اند را به صورت ۴-View استریم کنید.

۴-View چیست؟ یک ویژگی منحصر به فرد از صفحه نمایش هولوگرافیک و ۵٫۷ اینچی Hydrogen One. دوربین این گوشی نیز به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای ۴-View ضبط کنید.

این ویژگی‌ها نوید بخش یک تجربه‌ی سه بعدی‌تر از محتواهای ۳D Video  است، به طوری که به شما اجازه می‌دهد پشت و یا اطراف اشیا را ببینید. اما این که این ویژگی‌ها در واقعیت چگونه عمل خواهند کرد هنوز مشخص نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید