ویژگی جدید در اینستاگرام - تکفارس 
ویژگی جدید در اینستاگرام - تکفارس 

ویژگی جدید در اینستاگرام

میر مهدی حامی
۲ خرداد ۱۳۹۷ - 10:28
ویژگی جدید در اینستاگرام - تکفارس 

در نهایت اینستاگرام در حال افزودن گزینه‌ای است که به شما امکان می‌دهد تا نمایش پست‌های بعضی از دوستانتان را در اینستاگرام غیرفعال کنید. با بروزرسانی که در طی هفته‌های آینده عرضه خواهد شد، شما می‌توانید انتخاب کنید که پست‌ها و یا پست‌ها به همراه استوری‌های افراد را از نمایش در صفحه اصلی اینستاگرام خود حذف کنید اما شما همچنان قادر خواهید بود تا مشخصات نمایه آن شخص را مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را از این حالت خارج کنید و آن‌ها متوجه فعال سازی یا غیرفعال سازی این قابلیت از طرف شما روی اکانتشان نخواهند شد.

این ویژگی کمی دیر عرضه شده است، اگرچه شما همیشه می‌توانید یکسری افراد را آنفالو کنید اما اغلب این گزینه‌ای واقع بینانه به شمار نمی‌آید زیرا به عنوان مثال حتی اگر آشنای نزدیکتان در طول روز ۱۲ پست هم بگذارد باز هم نمی‌توانید او را آنفالو کنید. اکنون شما می‌توانید پست‌های افرادی را که نمی‌خواهید در صفحه اصلی اینستاگرام شما نمایش داده شوند، غیر فعال کنید. (فقط خیلی بهتر می‌شد تا یک گزینه برای لایک خودکار یکی از پست‌هایشان در روز نیز وجود می‌داشت).

رسانه‌های اجتماعی اغلب در برداشتن چنین قدم‌هایی آهسته عمل می‌کنند، احتمالا به این دلیل که آنها می‌خواهند تا جای ممکن برای شما محتواهای موجود را به نمایش در آورند. اما همانطور که شبکه‌ها بزرگتر و مسن‌تر می‌شوند و افراد بیشتر و بیشتری به آنها اضافه می‌شوند، فیدهای آنها شروع به مسدود شدن می‌کنند. اضافه کردن یک دکمه خاموش بسیار به روابط واقعی ما احترام خواهد گذاشت، بنابراین زمان آن است که اینستاگرام نسبت به افزودن این ویزگی اقدام کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.