اپل کابل‌های تبدیل USB-C به لایتنینگ ارزان‌تری می‌سازد - تکفارس 
اپل کابل‌های تبدیل USB-C به لایتنینگ ارزان‌تری می‌سازد - تکفارس 

اپل کابل‌های تبدیل USB-C به لایتنینگ ارزان‌تری می‌سازد

میر مهدی حامی
۲ خرداد ۱۳۹۷ - 11:09
اپل کابل‌های تبدیل USB-C به لایتنینگ ارزان‌تری می‌سازد - تکفارس 

اپل کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ را با قیمتی ارزان‌تر نسبت به قبل ارائه می‌دهد که عملی عجیب برای این شرکت در کاهش قیمت لوازم جانبی به شمار می‌رود. علاوه بر این، این حرکت به طرز شگفت انگیزی درست پس از شایعاتی مبنی برا اینکه اپل آماده است تا در نهایت از استفاده از USB-A در آداپتورهای شارژ آیفون و آیپاد خود در این سال جلوگیری کند، اتفاق افتاده است.

اگر شما دارای یک آیفون یا آیپد سازگار باشید، کابل ۱M USB-C به لایتنینگ اجازه می‌دهد تا شارژ سریعتری را نسب به کابل موجود در جعبه تجربه کنید. قیمت اولیه این کابل ۲۵ دلار بود و اگرچه که هنوز هم ارزان نیست اما در حال حاضر هزینه آن به ۱۹ دلار کاهش یافته است.

جالب توجه است که این همان قیمت کابل USB-A به لایتنینگ است (همانطور که در جعبه آیفون یا آیپد شما وجود دارد). کابل ۲ متری USB-C به لایتنینگ اما با کاهش قیمت مواجه نشده و همچنان ۳۵ دلار است.

کابل ۱ متری قبلا و در طول #donglegate یعنی زمانی که اپل قیمت تمام لوازم جانبی USB-C را کاهش داده بود نیز قیمت ۱۹ دلاری را تجربه کرده بود، اگرچه که آن کاهش قیمت فقط برای یک مدت محدود بود.

شایعات اخیر ادعا کرده‌اند که iDevices های امسال با یک آداپتور برق جدید ۱۸ وات USB-C عرضه می‌شوند که می‌تواند کوچکتر از آداپتور ۲۹ وات اپل باشد که با مک‌بوک ۱۲ اینچی دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید که USB-C تنها در انتهای کابل آداپتور استفاده می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود که آیفون‌ها و آیپدها هنوز از پورت لایتنینگ بهره ببرند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.