اپ کره‎ایی Snow، برنامه‎ایی شبیه اسنپ‎چت با طعم انیموجی اپل - تکفارس 
اپ کره‎ایی Snow، برنامه‎ایی شبیه اسنپ‎چت با طعم انیموجی اپل - تکفارس 

اپ کره‎ایی Snow، برنامه‎ایی شبیه اسنپ‎چت با طعم انیموجی اپل

پوریا اسدی
۶ خرداد ۱۳۹۷ - 14:00
اپ کره‎ایی Snow، برنامه‎ایی شبیه اسنپ‎چت با طعم انیموجی اپل - تکفارس 

اگر از اسنپ‌چت به دلیل بازطراحی‌های بیش از حد خسته شده‌اید ، اما به فیلترهای اینستاگرام علاقه دارید؛ یک برنامه کره ای به نام Snow  وجود دارد که همه ویژگی های مورد علاقه‌ی شما را در بر می گیرد و آنها را به نرم‌افزار دوربین متصل می‌کند. Snow مدت کوتاهی است که ساخته شده است اما آخرین به روز‌رسانی این اپ ویژگی‌های آن را حتی بیشتر هم می کند، از جمله به قابلیت‌هایی که در Animoji اپل وجود دارد و اثرات زیبایی بلادرنگ و حالت جدید آینه می‌توان اشاره کرد.

ویژگی ایموجی واقعیت افزوده‌ی جدید اجازه می‌دهد چهره خود را با شخصیت‌های متحرک، از جمله یک توله سگ و یا یک پیرمرد، ترکیب کنید. پس از انتخاب، دوربین چهره شما را تشخیص می‌دهد، آن را با نقابی می‌پوشاند و شمایل شما را تقلید می کند. تفاوت عمده بین این و Animoji این است که شما هنوز (نوع) بدن خود را می بینید. در حالی که این ویژگی جالب است، اما کاملا به خوبی و یا هم طراز Animoji  آیفون X کار نمی‌کند. هنگامی که من پلک زدم، برنامه آن را به جای  چشمک ثبت کرد و بین زمانی که من دهانم را باز کرد و زمانی که برنامه حرکت را دنبال کرد، تاخیر وجود داشت. مشکل دیگری که من داشتم این بود که پوشش در مقایسه با اندازه واقعی سر من، بزرگتر بود.

اپ کره‎ایی Snow، برنامه‎ایی شبیه اسنپ‎چت با طعم انیموجی اپل - تکفارس 

همچنین از یک صورت کارتونی خوک روی چهره‌ام استفاده کردم، اما حرکات باز هم ساکت و با تاخیر بود. من یک آیفون ۶ پلاس (به اصطلاح تلفن باستانی) دارم، که Animoji ندارد، بنابراین این برنامه بسیار جالب است. این برنامه در اندروید هم وجود دارد، بنابراین حتی مردم بیشتری می‌توانند آن را امتحان کنند.

در صفحه دوربین نیز گزینه‌هایی برای تغییر چندین فیلتر زیبایی و اثر واقعیت افزوده قابل دانلود وجود دارد که همه چیز از اضافه کردن گوش‌های خرگوش تا جلوه‌های درخشان (مانند برنامه KiraKira محبوب) و پوشاندن عکس‌های شما با ماکارون‌های در حال حرکت را در بر می‌گیرد. گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که قدرت برنامه را به نمایش می‌گذارد – این امر به شما اجازه می‌دهد که خلاق باشید، اما هنوز زیبایی آن را حفظ کنید.

فیلترهای زیادی برای اعمال روی عکس‌های شما هم به صورت بلادرنگ و هم بعد از پردازش، وجود دارد. همچنین یک گزینه ویدیو موزیک و بومرنگ مانند نسخه اینستاگرام وجود دارد که ویدیوهای کوتاه و حلقه‌ای را ایجاد می کند. Snow یک جایگزین جالب است اگر شما چیزی کمی متفاوت را می‌خواهید. انواع مختلف فیلترها و اثرات واقعیت افزوده به این معنی است که خندیدن شما در عکس‌هایتان  بیش از حد یکنواخت نخواهید شد. این برنامه در طول چند سال گذشته مقدار زیادی از ویژگی های جدیدی را اضافه کرده است و در صورتی که تا به حال از آن استفاده نکرده اید، ارزش آن را دارد که آن را بررسی کنید. Snow در حال حاضر برای iOS و آندروید در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.