عکس لو رفته از جعبه خرده فروشی شیائومی Mi 8 بعضی از مشخصات گوشی را آشکار می‌کند - تکفارس 
عکس لو رفته از جعبه خرده فروشی شیائومی Mi 8 بعضی از مشخصات گوشی را آشکار می‌کند - تکفارس 

عکس لو رفته از جعبه خرده فروشی شیائومی Mi 8 بعضی از مشخصات گوشی را آشکار می‌کند

علیرضا داداش زاده
۷ خرداد ۱۳۹۷ - 12:22
عکس لو رفته از جعبه خرده فروشی شیائومی Mi 8 بعضی از مشخصات گوشی را آشکار می‌کند - تکفارس 

گوشی پرچم‌دار شرکت هواوی یعنی Mi 8 قرار است که در تاریخ ۳۱ می معرفی شود و هم اکنون اطلاعات و شایعه‌های زیادی درمورد این گوشی در حال گسترش است. این بار یک عکس از جعبه خرده فروشی گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که در پایین می‌توانید مشاهده کنید.

عکس لو رفته از جعبه خرده فروشی شیائومی Mi 8 بعضی از مشخصات گوشی را آشکار می‌کند - تکفارس  عکس لو رفته از جعبه خرده فروشی شیائومی Mi 8 بعضی از مشخصات گوشی را آشکار می‌کند - تکفارس این جعبه اطلاعات زیادی را افشا نمی‌کند، اما یک سری شایعه‌های مبنی بر سخت افزار گوشی را تایید می‌کند. تراشه Snapdragon 845 به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی قرار داده شده است (به مدل ۱۲۸ گیگابایتی هم پیشتر اشاره شده بود). ویژگی دیگری که در گوشی به چشم می‌خورد، ماژول دوگانه GPS باشد که در پوستر منتشر شده به آن اشاره شده است. هنوز نمی‌دانیم که چرا ۲ ماژول GPS بهتر از ۱ است، اما به زودی با معرفی رسمی گوشی درمی‌یابیم.

عکس لو رفته از جعبه خرده فروشی شیائومی Mi 8 بعضی از مشخصات گوشی را آشکار می‌کند - تکفارس با نگاه کردن به جعبه گوشی درمی‌یابیم که Mi 8 از دوربین دوگانه در پشت خود بهره می‌برد که یکی از این سنسورها ۲۰ مگاپیکسلی است و باز هم با شایعه‌های پیشتر منتشر شده منطبق است. به علاوه، می‌توانیم مشاهده کنیم که کابل USB Type-C در آن قرار دارد. همچنین اشاره‌ای به جک ۳٫۵ میلی متری صدا نشده است که البته تعجب برانگیز نیست، زیرا مدل قبلی یعنی Mi 6 نیز از این پورت بهره نمی‌برد.

همچنین شماره مدل  M1803E1A از گواهی ۳C که پیشتر گزارش شده بود، تایید شده است بنابراین امیدواریم که حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش و سنسور ۳D تشخیص چهره در گوشی خودنمایی کنند که یقینا جز ویژگی‌های برجسته Mi 8 خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید