آیا +U12 می‌تواند منجی HTC باشد؟ - تکفارس 
آیا +U12 می‌تواند منجی HTC باشد؟ - تکفارس 

آیا +U12 می‌تواند منجی HTC باشد؟

امین حسین پور
۷ خرداد ۱۳۹۷ - 18:37
آیا +U12 می‌تواند منجی HTC باشد؟ - تکفارس 

HTC با پرچمدار جدید خود +U12 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. جدا از مشخصات سطح بالا مانند تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر +QHD و دوربین دوگانه، +U12 دارای ویژگی‌هایی است که کمتر در پرچمدارهای دیگر می‌بینیم. دوربین دوگانه در پشت تقریباً همه کار می‌کند از زوم تله فوتو گرفته تا افکت بوکه زنده. از دوربین دوتایی در قسمت جلویی نیز می‌توانید برای ثبت تصاویر پرتره استفاده کنید.

شاید بهترین ویژگی جدید +U12 در بین گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچ، راهکار واقعاً نوآورانه آن برای استفاده از گوشی با یک دست باشد. این ویژگی که Edge Sense 2 نامیده می‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا با یک بار ضربه زدن روی کناره گوشی به عقب برگردید، با فشار دادن زوم کنید یا به سادگی با نگه داشتن گوشی مانع چرخش‌ ناخواسته نمایشگر شوید. همه این کارها را می‌توانید بدون کش آوردن انگشتان خود و خطر از دست افتادن گوشی انجام دهید.

به این ویژگی‌ها این واقعیت را نیز اضافه کنید که +U12 یک غول چند رسانه‌ای با صفحه نمایش، دوربین و قابلیت‌های ضبط و پخش صدا عالی است. با توجه به اینکه +U12 تنها پرچمدار این فصل است که از آیفون X، چه به لحاظ طراحی و چه به لحاظ ویژگی‌های حرکتی، کپی‌برداری نکرده است، آیا +U12 می‌تواند منجی HTC برای رهایی از اوضاع نامناسب فعلی باشد؟ نظر شما چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید