گوشی LG V35 ThinQ در سکوت خبری معرفی شد - تکفارس 
گوشی LG V35 ThinQ در سکوت خبری معرفی شد - تکفارس 

گوشی LG V35 ThinQ در سکوت خبری معرفی شد

علیرضا داداش زاده
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - 13:07
گوشی LG V35 ThinQ در سکوت خبری معرفی شد - تکفارس 

گوشی LG V35 ThinQ بدون هیچگونه هیاهوی آنچنانی معرفی شد. این گوشی از تراشه Snapdragon 845 استفاده می‌کند، اما به غیر از تراشه بسیاری از مشخصات آن همانند V30S ThinQ می‌باشد که خود V30S ThinQ هم تقریبا مانند V30 اصلی است که حافظه رم آن به ۶ گیگابایت ارتقا یافت.

V35 ThinQ از صفحه نمایش ۶ اینچی FullVision OLED به همراه پشتیبانی از HDR10 بهره می‌برد. دوربین این گوشی شامل یک سری بهبودها می‌باشد. V35 ThinQ از دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد که به مانند G7 ThinQ می‌باشد (V30 دارای دوربین دوگانه ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی بود). همچنین دوربین سلفی این گوشی هم از سنسور ۵ به ۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته است. دوربین اصلی از حالت ‘دوربین فوق‌العاده روشن’ (پیوند پیکسلی) به مانند G7 ThinQ بهره خواهد برد.

گوشی LG V35 ThinQ در سکوت خبری معرفی شد - تکفارس V35 ThinQ از بلندگوهای Quad DAC و یک سری بهبودهایی در بخش صدا بهره می‌برد.

این گوشی به مانند بعضی دیگر از گوشی‌های LG دارای گواهی IP68 می‌باشد که آن را در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم می‌سازد. باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری V35 ThinQ حدود ۱۰% از باتری G7 بزرگ‌تر است که از قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

V35 ThinQ از تراشه Snapdragon 845 (مدل V30 از تراشه S835 استفاده می‌کند) و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین حاظه داخلی این گوشی دارای ۲ مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی می‌باشد که می‌توان توسط کارت حافظه میکرو اس دی آن را ارتقا داد. در قسمت نرم افزار نیز، V35 ThinQ از اندروید ۸٫۰ اوریو استفاده خواهد کرد.

گوشی LG V35 ThinQ در سکوت خبری معرفی شد - تکفارس قیمت V35 ThinQ در آمریکا ۹۰۰ دلار خواهد بود که برای بازار آمریکا قیمت گرانی محسوب می‌شود. اوپراتور AT&T هم از تاریخ ۱ ژوئن شروع به پیش فروش این محصول می‌کند و کاربران در تاریخ ۸ ژوئن می‌توانند گوشی خود را دریافت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.