Pokemon Quest منتشر شد + جزئیات بیش‌تر - تکفارس 
Pokemon Quest منتشر شد + جزئیات بیش‌تر - تکفارس 

Pokemon Quest منتشر شد + جزئیات بیش‌تر

دانیال بالِدی
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - 08:00
Pokemon Quest منتشر شد + جزئیات بیش‌تر - تکفارس 

نیتندو بازی جدید پوکیمون را با نام Pokemon Quest معرفی کرد. در ابتدا این بازی جدید برای سویچ منتشر شد و اکنون در eShop نیز در دسترس است. این بازی دارای نسخه تلفن همراه نیز خواهد بود که در ماه آینده در گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به Minecraft است. در این بازی کاربران خواهند بود که در جزیره‌ی Tumblecube به گشت و گذار بپردازند. درخواست مبارزه و ایجاد کمپ از طریق صفحه لمسی انجام پذیر است. اکثر پوکیمون‌های بازی از دسته آبی و قرمز هستند که نشان می‌دهد این بازی در Kanto جریان دارد.

این بازی سه نوع شخصیت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این بازی می‌توانید پوکیمون‌های خود را رتقا دهید و یا با پوکیمون‌های جدیدی که شکار می‌کنید، جایگزین کنید. این بازی رایگان دارای خریدهای درون برنامه‌ای خواهد بود و امکان مبارزه با سایرین نیز فراهم است.

ابن بازی یکی از سه بازی پوکیمون است که در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شوند. دو بازی دیگر Pokemon: Let’s Go, Pikachu و Pokemon: Let’s Go, Eevee خواهند بود که در ماه نوامبر به صورت جهانی منتشر می‌شوند. اطلاعات بیش‌تر از این دو بازی به زودی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید