قیمت vivo NEX بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس 
قیمت vivo NEX بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس 

قیمت vivo NEX بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود

آیدین هاشمی
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - 23:41
قیمت vivo NEX بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس 

شرکت vivo نسخه‌ای از گوشی هوشمند مفهومی خود -که APEX نامیده می‌شد- را در تاریخ ۱۲ ژوئن عرضه خواهد کرد. این گوشی دارای نسبت تقریبا ۱۰۰ درصدی صفحه نمایش به بدنه و دوربین سلفی پنهان در قسمت بالایی گوشی خواهد بود که به هنگام استفاده از اپ دوربین، مانند یک پریسکوپ از بدنه بیرون می‌آید.

بر اساس عکسی از یک خرده فروشی در کشور چین این گوشی از Snapdragon 845 استفاده خواهد کرد و قیمتی معادل ۶۹۹۸ یوان برابر با ۱۱۰۰ دلار خواهد داشت.

قیمت vivo NEX بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس همچنین این تابلوی دست نویس نشان دهنده‌ی این است که vivo NEX دارای یک نسخه‌ی ارزان‌تر نیز خواهد بود که بدون دوربین سلفی پیش‌رفته مذکور و با چیپست Snapdragon 710 به فروش می‌رسد. قیمت این مدل نیز ۴۹۹۸ یوان معادل با ۷۸۰ دلار می‌باشد.

البته لازم است در نظر داشته باشید که عکسی از یک تابلوی دست نویس در یک شبکه‌ی اجتماعی چینی منبع معتبری نیست و در نهایت ممکن است قیمت گوشی مقدار دیگری باشد.

قیمت vivo NEX بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس قیمت vivo NEX بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس قیمت vivo NEX بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس 

 

 

 

 

ظاهرا شرکت برای عرضه‌ی این گوشی آماده است چرا که در حال نصب پوسترهای تبلیغاتی آن در فروشگاه‌های بزرگ چینی می‌باشد. عکسی از این گوشی هوشمند منتشر شده است که نشان دهنده‌ی “فراتر از زمان” و “پیشتاز تکنولوژی” بودن آن است.

اگر این دستگاه شبیه به طرح مفهومی  APEX که در بارسلونا دیده‌ایم باشد دارای حسگر اثر انگشت در نصفه‌ی پایینی صفحه نمایش خود و دوربین دوگانه در قسمت پشتی خود نیز خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید