گوشی موتورولا وان پاور با بریدگی در صفحه نمایش - تکفارس 
گوشی موتورولا وان پاور با بریدگی در صفحه نمایش - تکفارس 

گوشی موتورولا وان پاور با بریدگی در صفحه نمایش

سید محمد معلمی
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - 14:00
گوشی موتورولا وان پاور با بریدگی در صفحه نمایش - تکفارس 

به نظر می‌رسد موتورولا می‌خواهد خط تولید جدیدی را به محصولات خود اضافه کند و نام آن را نیز وان پاور بگذارد.

هنوز در مورد مشخصات فنی این گوشی خبری منتشر نشده است ولی همین تصویر منتشر شده نیز می‌تواند اطلاعاتی خوبی درباره ظاهر موتورولا وان پاور به ما بدهد.

این گوشی اولین محصول موتورولا خواهد بود که در صفحه نمایش خود، یک بریدگی دارد. ضمن اینکه طراحی آن نیز باریک است.

همانطور که نام این گوشی نشان می‌دهد، پلتفرم موجود در آن، اندروید وان خواهد بود و این یعنی موتورولا وان پاور، همچون گوشی موتورولا ایکس ۴ می‌باشد. دیگر چیزی که این گوشی با موتورولا ایکس ۴ به طور مشترک دارد، این است که ابتدا در بازارهای آمریکا به فروش خواهد رسید.

همانطور که تصویر این گوشی نشان می‌دهد، برند موتورولا در بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. ضمن اینکه کناره‌های آن نیز به صورت قابل‌توجهی باریک می‌باشند. به علاوه، یک بریدگی نیز در صفحه نمایش وجود خواهد داشت. همچنین، در بالای صفحه نمایش نیز دوربین سلفی، (احتمالاً) فلش LED و اسپیکر قرار دارد.

در پشت گوشی نیز یک اسکنر اثر انگشت و یک دوربین دوگانه عمودی قرار دارد که به این صورت می‌توانیم بگوییم که ظاهر موتورولا وان پاور به آیفون ایکس شبیه است.

متأسفانه چیز دیگری از این گوشی منتشر نشده است بنابراین ما نمی‌دانیم این گوشی جزو کدام دسته می‌باشد؛ میان‌رده یا پرچمدار؟

فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که موتورولا وان پاور همزمان با موتورولا زد ۳ در تاریخ ۶ ژوئن معرفی شود ولی به نظر می‌رسد هنوز فرآیند تولید این گوشی نهایی نشده و باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید