گوشی Pixel 3XL دارای بریدگی صفحه نمایش خواهد بود - تکفارس 
گوشی Pixel 3XL دارای بریدگی صفحه نمایش خواهد بود - تکفارس 

گوشی Pixel 3XL دارای بریدگی صفحه نمایش خواهد بود

میر مهدی حامی
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - 15:21
گوشی Pixel 3XL دارای بریدگی صفحه نمایش خواهد بود - تکفارس 

با توجه به اینکه بسیاری از تولیدکنندگان در حال حاضر دستگاه‌های پرچمدار خود را رونمایی کرده‌اند، همه ما منتظر گوگل و پیکسل‌های بعدی آن هستیم و بر اساس گزارشات هفته‌های گذشته گوگل در حال آماده سازی اسنپدراگون ۷۱۰ برای اوایل سال ۲۰۱۹ است.

امروز و به لطف استیو هیل، افشا کننده معروف، اطلاعات جدیدی در مورد این دستگاه‌های جدید از Mountain View بر روی توییتر ظاهر شده است. بر اساس منابع وی، Pixel 3 دارای یک نمایشگر ۵٫۳ اینچی است، در حالی که Pixel 3XL دارای یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی و یک بریدگی در بالای آن خواهد بود.

Google Pixel 3 to skip the notch, but Pixel 3 XL will have it

گوگل معمولا گوشی‌های خود را در ابتدای ماه اکتبر رونمایی می‌کند و ما بعید می‌دانیم که امسال نیز از این قاعده مستثنی باشد. با این وجود، اطلاعات درز پیدا کرده با عکس‌های پنل‌های شیشه‌ای که قبلا منتشر شده بود، مطابقت دارد. همچنین احتمال می‌رود که اسپیکر استریو جلوی دستگاه نیز در نسل سوم پیکسل‌ها وجود داشته باشد.

هنگامی که این گوشی‌ها در پاییز امسال رونمایی شوند، احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و اندروید P استفاده خواهند کرد. زمان نشان خواهد داد که آیا گوگل به سراغ دوربین دوگانه (یا حتی سه گانه) خواهد رفت یا باز هم به یک سنسور با پردازش تصویر منحصر به فرد خود اکتفا خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید