۳ گوشی رده متوسط vivo در وبسایت TENAA رویت شدند - تکفارس 
۳ گوشی رده متوسط vivo در وبسایت TENAA رویت شدند - تکفارس 

۳ گوشی رده متوسط vivo در وبسایت TENAA رویت شدند

علیرضا داداش زاده
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - 22:38
۳ گوشی رده متوسط vivo در وبسایت TENAA رویت شدند - تکفارس 

شاید کمپانی چینی vivo در حال برنامه ریزی برای معرفی سری گوشی‌های NEX باشد، اما به نظر می‌رسد که مدل‌های رده متوسط هم در راه باشند. به تازگی ۳ عدد vivo در وبسایت TENAA رویت شده است که نشان می‌دهد vivo قصد دارد ۲ گوشی جدید را معرفی کند; vivo V9 با ۶ گیگابایت حافظه رم و یک گوشی مقرون به صرفه سری Y که احتمالا با نام Y81 عرضه شود.

۳ گوشی رده متوسط vivo در وبسایت TENAA رویت شدند - تکفارس  ۳ گوشی رده متوسط vivo در وبسایت TENAA رویت شدند - تکفارس لیست منتشر شده از این ۲ گوشی با شماره مدل V1732A و V1732T بیانگر این است که تراشه این گوشی‌ها از نوع Helio P60 به همراه پردازنده تا فرکانس حداکثر ۲ گیگاهرتز می‌باشد. همچنین حافظه رم ۳ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی هم در این لیست قرار دارد. دوربین اصلی نیز تکی و ۸ مگاپیکسل است (یا بروزرسانی نرم افزاری به ۱۳ مگاپیکسل افزایش می‌یابد) و دوربین سلفی هم ۵ مگاپیکسل می‌باشد.

vivo V1732x دارای ابعاد ۱۵۵*۷۵*۷٫۷ می‌باشد وزن ۱۴۶٫۵ گرمی را به یدک می‌کشد. این گوشی از حسگر تشخیص اثر انگشت بهره نمی‌برد، اما قاعدتا باید از قابلیت Face Unlock که در سیستم عامل اندروید وجود دارد، بهره ببرد. صفحه نمایش مورب با سایز ۶٫۲۲ اینچی با نسبت ابعاد بالا به نظر می‌آید که این روزها رایج باشد. ظرفیت باتری این گوشی ۳۱۸۰ میلی آمپر می‌باشد. این گوشی‌ها به زودی معرفی شوند، اما در این که در رویداد NEX در تاریخ ۱۲ ژوئن معرفی شود شک و ابهام وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.