یک سری مشخصات گوشی موتورلا One Power لو رفت - تکفارس 
یک سری مشخصات گوشی موتورلا One Power لو رفت - تکفارس 

یک سری مشخصات گوشی موتورلا One Power لو رفت

علیرضا داداش زاده
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - 11:39
یک سری مشخصات گوشی موتورلا One Power لو رفت - تکفارس 

موتورلا در حال برنامه ریزی برای معرفی یک گوشی با اندروید One می‌باشد که انتظار می‌رود جانشین گوشی Moto X4 باشد. نام این گوشی موتورلا One Power خواهد بود و هم اکنون یک سری از مشخصات آن مانند تراشه Snapdragon 636 به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم لو رفته است. همچنین صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی مورب به همراه بریدگی و رزولوشن +Full HD در این عکس تایید می‌شود.

یک سری مشخصات گوشی موتورلا One Power لو رفت - تکفارس دوربین دوگانه این گوشی دارای سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می‌باشد. مشخصات جدید این گوشی در تناقض با اطلاعاتی است که قبلا از آن لو رفته بود، مانند دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9. همچنین پیشتر اشاره شده بود که این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد که اکنون در این عکس شاهد حافظه ۴ گیگابایتی می‌باشیم.

طبق عکس منتشر شده One Power از باتری ۳۷۸۰ میلی آمپری و اندروید نسخه ۸٫۱ اوریو استفاده می‌کند، اما اگر این گوشی واقعا از اندروید One استفاده کند باید جز اولین گوشی‌هایی باشد که به اندروید P بروزرسانی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید