گوشی Oppo Find X در وبسایت TENAA رویت شد - تکفارس 
گوشی Oppo Find X در وبسایت TENAA رویت شد - تکفارس 

گوشی Oppo Find X در وبسایت TENAA رویت شد

علیرضا داداش زاده
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - 18:18
گوشی Oppo Find X در وبسایت TENAA رویت شد - تکفارس 

شرکت Oppo در تاریخ ۱۹ ژوئن، گوشی Find X را در شهر پاریس معرفی خواهد کرد. هم اکنون که به تاریخ معرفی این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات و مشخصات بیشتری از آن لو می‌رود. آخرین جزییات از این گوشی در وبسایت TENAA منتشر شده است که گواهی آن را دریافت کرده است. این گوشی با ۲ شماره مدل PAF00 و PAFT00 در این وبسایت رویت شد که نشان می‌دهد این محصول برای راهی شدن به بازارهای جهانی آماده است. لیست منتشر شده از مشخصات این گوشی مدتی بعد از وبسایت پاک شد، اما کاربران توانستند آن را راهی دنیای مجازی کنند.

ما تقریبا اطمینان داریم که Oppo در این پرچم‌دار از تراشه Snapdragon 845 به همراه پردازنده با فرکانس حداکثر ۲٫۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. در لیست منتشر شده حافظه رم هردو نسخه گوشی ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است و نسخه اندروید آن هم اوریو می‌باشد که انتظار داریم Oppo در این گوشی از رابط کاربری ColorOS بهره گیرد. صفحه نمایش نیز ۶٫۴ اینچی به همراه پنل AMOLED می‌باشد. نکته‌ی قابل توجه این است که انتظار می‌رود حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش جایگذاری شده باشد.

دوربین Find X از نوع دوگانه با سنسورهای ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین یکی از این دوربین‌ها از لنز telephoto استفاده می‌کند و احتمال می‌رود که دارای زوم ۵ برابر اپتیکال باشد. دوربین سلفی این گوشی در لیست منتشر شده ۲۰ مگاپیکسلی ثبت شده که پیشتر در Oppo R15 هم مشاهده کردیم.

ابعاد Find X نیز ۱۵۶٫۷*۷۴٫۳*۹٫۴ و دارای وزن ۱۸۶ گرم می‌باشد. همچنین یک باتری با ظرفیت ۳۶۴۵ میلی آمپر این گوشی را تغذیه می‌کند که احتمالا از قابلیت شارژ VOOC 20W بهره خواهد برد که قادر است نصف ظرفیت باتری را در طی نیم ساعت پر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید