تصاویری از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال - تکفارس 
تصاویری از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال - تکفارس 

تصاویری از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال

سید محمد معلمی
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - 23:20
تصاویری از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال - تکفارس 

طی چند هفته اخیر، شایعات زیادی در مورد گوشی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال به گوش رسیده است زیرا گفته می‌شود در ماه اکتبر از این دو دستگاه رونمایی شود.

از میان این دو گوشی، مدل ۳ ایکس ال بزرگتر خواهد بود و در صفحه نمایش آن بریدگی دیده خواهد شد ولی در نمونه کوچکتر یعنی پیکسل ۳، این ویژگی وجود نخواهد داشت.

در تصاویری که به تازگی از مدل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شده، وجود بریدگی در صفحه نمایش به تأیید رسیده است.

تصاویری از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال - تکفارس تصاویری از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال - تکفارس 

این گوشی از پشت شباهت زیادی به پیکسل ۲ ایکس ال دارد ولی تفاوت عمده آن در قرارگیری سنسور می‌باشد که در بین فلش LED و دوربین عقب قرار گرفته است. این جابجایی سنسور سبب شده تا دوربین عقب و فلش آن به سمت راست متمایل شوند.

شاید ویژگی عجیب پیکسل ۳ ایکس ال، دوربین اصلی تک لنزی آن باشد زیرا در دنیایی که کمپانی‌ها معمولاً دوربین اصلی دوگانه یا حتی سه‌گانه (مانند هوآوی پی ۲۰ پرو) در محصولات خود قرار می‌دهند، گوگل سنت شکنی کرده و متفاوت ظاهر شده است.

در جلوی گوشی اما، یک بریدگی به چشم می‌خورد که در بالای صفحه نمایش ایجاد شده است. ضمن اینکه دو دایره شبیه به دوربین نیز در دو طرف اسپیکر جلویی گوشی قرار گرفته است.

آیا به نظر شما، گوگل دوربین ثانویه این گوشی را دوگانه قرار خواهد داد؟ یا سنسور ثانویه، برای تکنولوژی قابلیت تشخیص چهره خواهد بود؟ برای یافتن پاسخ این سؤالات باید تا ماه اکتبر صبر کنیم.

فرورفتگی یا حفره‌ای نیز در پایین پیکسل ۳ ایکس ال وجود دارد که می‌توان نتیجه گرفت این گوشی تماماً صفحه نمایش نخواهد بود.

در قسمت دیگر، حفره‌های موجود ممکن است محل قرارگیری اسپیکرهای جلویی باشند بنابراین همچنان این ویژگی در سال ۲۰۱۸ در گوشیها وجود خواهد داشت.

در تصاویری که از این گوشی منتشر شده، وجود رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به چشم می‌خورد و بدون شک پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ نیز در آن وجود خواهد داشت.

نام رمزی این گوشی crosshatch بود که در گذشته نیز در مورد آن شنیده بودیم. ضمن اینکه لوگو جالبی که در قاب پشتی این گوشی در تصاویر مشخص است، در نهایت توسط علامت G به عنوان نشانگر گوگل جایگزین خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید