مایکروسافت با تصاحب فلیپگرید در پی تثبیت موقعیت خود در بخش آموزش است - تکفارس 
مایکروسافت با تصاحب فلیپگرید در پی تثبیت موقعیت خود در بخش آموزش است - تکفارس 

مایکروسافت با تصاحب فلیپگرید در پی تثبیت موقعیت خود در بخش آموزش است

پوریا اسدی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 22:15
مایکروسافت با تصاحب فلیپگرید در پی تثبیت موقعیت خود در بخش آموزش است - تکفارس 

مایکروسافت فلیپگرید را تصاحب کرده است، یک پلتفرم بحث ویدئویی که توسط بیش از ۲۰ میلیون معلم و دانش آموز در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلیپگرید یک پلتفرم است که به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا در خانه و یا در کلاس درس بحث و گفتگو کنند و با کلیپ های ویدئویی پاسخ دهند.  فلیپگرید شبیه روند محبوب ایجاد یک ویدیو واکنشی یوتیوب به یک موضوع خاص یا اخبار است و این پلتفرم توسط دانش آموزان و معلمان در ۱۸۰ کشور برای ایجاد مهارت در دوران دیجیتال ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ویدئویی استفاده می‌شود.

مایکروسافت در حال حاضر فلیپگرید را برای مدارس رایگان کرده است و هر مشتری که قبلا برای اشتراک مبلغی راپرداخت کرده است، بازپرداخت پیش بینی شده را دریافت خواهد کرد.  Eran Megiddo، معاون شرکت مایکروسافت می‌گوید:

ما از تاثیر فلیپگرید در یادگیری اجتماعی تاکنون هیجان زده هستیم و امیدواریم که به آنها کمک کند تا به عنوان بخشی از خانواده مایکروسافت همچنان رشد کنند. ما به شدت متعهد هستیم که محصولات و خدمات در سراسر مایکروسافت، گوگل و اکوسیستم های شریک ادامه پیدا کنند تا در همه جا به دانش آموزان و معلمان کمک کنند.

تصاحب کردن فلیپگرید توسط مایکروسافت آخرین تلاشی برای راضی کردن دانشجویان و معلمان است. مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را برای آموزش  ارتقا داده است و فلیپگرید از محصولات مایکروسافت پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت همچنین نسخه‌های وب افیس خود را بهبود می‌بخشد تا مدرن تر و سریع تر برای همکارانش مورد استفاده قرار بگیرد. مایکروسافت در سالهای اخیر با افزایش رقابت در کلاس از سوی هر دو شرکت اپل و گوگل مواجه شده است. کروم بوک گوگل در محیط آموزشی و بر مدارس ایالات متحده غلبه کرده است و مایکروسافت با لپ تاپ ویندوز ۱۰، ۱۸۹ دلاری برای مدارس و ویندوز ۱۰ S  عقب نگه داشته شده است.

هرچند سخت افزار تنها بخشی از برنده شدن در بین دانش آموزان و معلمان است. مایکروسافت همچنین برنامه OneNote خود را با ویژگی های جدیدی که برای دانش آموزان طراحی شده است و همچنین به روز رسانی های محتوا بیشتر برای Minecraft: Education Edition، بهبود بخشیده است. حتی هدست های واقعیت ترکیبی ویندوز در حال حاضر شش برنامه جدید با تجربه ی همه جانبه برای دانش آموزان، همراه با همکاری‌های محتوایی با LEGO و بی بی سی در سراسر جهان را دریافت کرده است.

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای کمک به رشد جامعه فلیپگرید است و این پلتفرم همچنان برند و تیم سازنده نرم افزاری خود را حفظ خواهد کرد. جیم لسلی، مدیرعامل فلیپگرید می‌گوید:

 فلیپگرید  همواره در مورد جامعه مدرس بوده است ، آنها منبع نوآوری و تاثیر ما هستند. در حال حاضر به عنوان بخشی از مایکروسافت، ما فرصتی برای پیشرفت داریم، بنابراین ما می‌توانیم از هر آموزگار در سراسر جهان برای تقویت صدای دانش آموزان حمایت کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.