اکسپریا ایکس زد ۳ در GFXBench رویت شد - تکفارس 
اکسپریا ایکس زد ۳ در GFXBench رویت شد - تکفارس 

اکسپریا ایکس زد ۳ در GFXBench رویت شد

سید محمد معلمی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 17:00
اکسپریا ایکس زد ۳ در GFXBench رویت شد - تکفارس 

به تازگی تصاویری از یک گوشی اکسپریا جدید در لیست GFXBench مشاهده شده که اگر تمام مشخصات فنی آن را قبول کنیم، باید بگوییم که همان دستگاهی است که هفته پیش تصاویر زنده‌ای از آن دیدیم.

شماره مدل این گوشی H8416 می‌باشد و در آن صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ دیده می‌شود.

بر خلاف مدل قبلی یعنی ایکس زد ۲،‌ ایکس زد ۳ دارای رزولوشن ۱۴۴۰*۲۸۸۰ است که آن را از این حیث همرده گلکسی اس ۹ و HTC یو ۱۲ پلاس قرار می‌دهد.

گفته می‌شود در این گوشی دوربین عقب دوگانه وجود داشته باشد. البته به نظر می‌رسد بر اساس لیست بنچمارک، سنسور اصلی دوربین عقب اکسپریا ایکس زد ۳، لنز ۱۹ مگاپیکسلی باشد.

با این اوصاف، می‌توان ادعا کرد که دوربین این گوشی با دوربین مدل اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم برابری می‌کند.

اگر دیگر شایعات صحت داشته باشند، می‌توانیم بگوییم که لنز دیگر دوربین عقب این گوشی، ۱۲ مگاپیکسل است. این در حالی می‌باشد که دوربین جلو آن ۱۳ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

اگر بخواهیم در مورد مشخصات فنی داخلی گوشی صحبت کنیم، باید بگوییم که پردازنده آن (همچون دیگر پرچمداران سال ۲۰۱۸)، اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود GPU آن مدل Adreno 630 و رم آن نیز ۶ گیگ می‌باشد.

به علاوه، حافظه داخلی اکسپریا ایکس زد ۳، حدود ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود که با مموری کارت می‌توان آن را افزایش داد. ضمن اینکه نسخه سیستم عامل موجود در این گوشی، اندروید P می‌باشد.

حالا و با توجه شایعات و اخبار، به نظر می‌رسد برنامه سونی معرفی همین گوشی باشد ولی می‌توان بر اساس سوابق این کمپانی ادعا کرد که احتمالاً گوشی دیگری نیز از این شرکت در همایش IFA 2018 ببینیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید