آیا گلکسی اس ۱۰ این شکلی خواهد بود؟ - تکفارس 
آیا گلکسی اس ۱۰ این شکلی خواهد بود؟ - تکفارس 

آیا گلکسی اس ۱۰ این شکلی خواهد بود؟

سید محمد معلمی
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 19:00
آیا گلکسی اس ۱۰ این شکلی خواهد بود؟ - تکفارس 

بر اساس شایعات و اخبار رسیده، سامسونگ قصد دارد دهمین نسل از سری اس گوشیهای خود را تحت عنوان اس ۱۰ در ژانویه سال ۲۰۱۹ معرفی کند تا فروش ضعیف و دور از انتظار گلکسی اس ۹ را جبران کند.

گفته می‌شود سامسونگ برنامه‌های زیادی برای احیا این خط تولید دارد و می‌خواهد ایده‌های جدیدی را در گلکسی اس ۱۰ به کار ببرد.

این روزها نیز در اینترنت تصویری از برخی منابع خبری منتشر شده‌اند که تصویری را به نمایش گذاشته‌اند و گفته می‌شود تصویر، مربوط به گلکسی اس ۱۰ است هرچند خودِ این منابع خبری هیچ اشاره مستقیمی به این گوشی ندارند و از کلمه فراتر (beyond) برای معرفی این دستگاه بهره می‌برند. لازم به ذکر است که اسم رمزی گلکسی اس ۱۰ نیز همین عبارت می‌باشد.

در تصویر منتشر شده، همانطور که مشاهده می‌کنید، صفحه نمایش اینفینیتی وجود دارد و طراحی گوشی نیز به گونه‌ای است که ظاهری باریک در آن دیده می‌شود. البته برای اینکه سامسونگ رضایت اکثریت را جلب کند، هیچ بریدگی در صفحه نمایش گلگسی اس ۱۰ قرار نداده است.

باریکی پایین گوشی به حدی است که می‌توان آن را با باریکی کناره های گوشی برابر دانست و به خاطر این باریکی، گفته می‌شود سنسور خاصی نیز در جلو گوشی وجود نخواهد داشت. البته گفته می‌شود این سنسورها را بتوان مانند گوشی اوپو فایند ایکس ظاهر نمود و مخفی کرد.

شایعه دیگری نیز وجود دارد و حال اینکه گفته می‌شود حسگرهای گلکسی اس ۱۰ زیر صفحه نمایش آن قرار خواهند گرفت که این اتفاق می‌تواند وجود اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را در این گوشی به واقعیت تبدیل کند.

بهرحال، آنچه که احتمالاً در مورد گلکسی اس ۱۰ قطعی است، وجود دوربین با تکنولوژی حسگر سه‌بعدی و فناوری فیس آی دی می‌باشد.

اگر بخواهیم ظاهر این گوشی را با شایعاتی که قبلاً منتشر شده‌اند بررسی کنیم، باید بگوییم که قبلاً هم گفته شده بود که پرچمدار آتی سامسونگ صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی خواهد داشت که با توجه به قابلیت پخش صدا، دیگر نیازی به اسپیکر در آن نخواهد بود. ضمن اینکه سامسونگ در نظر دارد که باز هم دکمه بیکسبی را در قسمت سمت چپ گوشی قرار دهد و در بالای آن نیز دکمه کم و زیاد کردن صدا را کارگذاری نماید. سمت راست گلکسی اس ۱۰ نیز دکمه پاور وجود خواهد داشت.

با تمام این توضیحات، باید در نظر داشته باشیم که حداقل ۶ ماه به معرفی گلکسی اس ۱۰ باقی‌مانده است و این تصویر می‌تواند عکسی فوتوشاپ شده از گلکسی اس ۹ باشد. اما حتی اگر همین تصویر واقعاً گلکسی اس ۱۰ باشد، با توجه به نسبت تصویر بالای این گوشی، می‌توانیم ادعا کنیم که سامسونگ سال آینده از نظر فروش موبایل باز هم به شرایط ایده‌آل خود خواهد رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.