انتشار تصاویر لایو از گوشی هوآوی میت ۲۰ - تکفارس 
انتشار تصاویر لایو از گوشی هوآوی میت ۲۰ - تکفارس 

انتشار تصاویر لایو از گوشی هوآوی میت ۲۰

سید محمد معلمی
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 20:00
انتشار تصاویر لایو از گوشی هوآوی میت ۲۰ - تکفارس 

از آنجا که انتظار می‌رود دو گوشی هوآوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در ماه اکتبر معرفی و رونمایی شوند، اخیراً تصویر لایو از میت ۲۰ منتشر شده که نشان می‌دهد در این گوشی صفحه نمایش اولد تولید شده توسط سامسونگ با سایز ۶٫۹ اینچی وجود خواهد داشت.

تا قبل از انتشار این تصویر، کسی اطلاعات خاصی در مورد مدل میت ۲۰ نداشت و همه فکر می‌کردند که این گوشی از مدل پرو کوچکتر باشد ولی حالا انتشار دو تصویر زیر همه را به شک انداخته است.

بر اساس تصویر، هوآوی میت ۲۰ گوشی کاملاً باریک و منحنی خواهد بود که از کناره‌ها به گلکسی اس ۷ ادج شباهت دارد.

اگرچه کیفیت تصویر زیاد نیست، ولی می‌توان با کمی دقت دریافت که باریکی قسمت بالا و پایین گوشی بیشتر بوده و در کناره‌های آن نیز تقریباً حاشیه‌ای وجود نخواهد بود.

انتشار تصاویر لایو از گوشی هوآوی میت ۲۰ - تکفارس 

به علاوه، انعکاس تصویر نشان می‌دهد صفحه نمایش این گوشی به سمت کناره‌ها کشیده شده باشد که البته نمی‌توان این نکته را با قطعیت اعلام کرد.

بر اساس دیگر تصویر از این گوشی، همچنین گفته می‌شود که در هوآوی میت ۲۰، یک اسکنر اثر انگشت وجود خواهد داشت.

آن تصویر همچنین نشان می‌دهد صفحه نمایش گوشی بیش از حد باریک و بلند قد می‌باشد و گوشه‌های گوشی نیز گرد خواهند بود و زیر آنها لوگو هوآوی دیده می‌شود.

نکته جالب این است که در قسمت بالای گوشی، احتمالاً دوربین سلفی دوگانه را شاهد باشیم هرچند می‌توان گفت که ممکن است به جای دوربین جلو، سنسورهایی نیز قرار گیرند.

به علاوه، احتمال دارد دوربین اصلی هوآوی میت ۲۰ به صورت دوگانه عمودی باشد و اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن به کار گرفته شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید