ولوو از این پس در کارولینا نیز تولید می‌شود - تکفارس 
ولوو از این پس در کارولینا نیز تولید می‌شود - تکفارس 

ولوو از این پس در کارولینا نیز تولید می‌شود

سید محمد معلمی
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 18:30
ولوو از این پس در کارولینا نیز تولید می‌شود - تکفارس 

امروز روز بسیار مهمی برای ولوو به شمار می‌رود زیرا در این روز هم خودرو اس ۶۰ معرفی و هم کارولینا به شهرهای تولیدکننده محصولات این کمپانی اضافه می‌شود.

بر اساس اخبار، تولید خودروهای ولوو در کارولینا به زودی استارت خواهد خورد و این باعث خواهد شد تا ولوو بتواند اتومبیل‌هایش را هم در آمریکا و هم در خارج از این کشور به فروش برساند.

محل دقیق تولید محصولات ولوو، بخش چارلستون از کارولینا جنوبی می‌باشد و خط تولید این ایالت با ماشین اس ۶۰ مدل ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. قرار است این خودرو به زودی معرفی شود و پس از آن دیگر محصولات مانند ایکس سی ۹۰ و خودروهای هیبریدی نیز به خط تولید اضافه گردند.

ولوو اعلام کرده که آغاز تولید مدل اس ۶۰ از پاییز خواهد بود ولی خودرو ایکس سی ۹۰ حداقل تا سال ۲۰۲۱ به خط تولید نخواهد رسید.

گفته می‌شود اگر کارخانه جدید ولوو با تمام ظرفیت خود کار کند می‌تواند سالانه تا ۱۵۰ هزار خودرو تولید کند.

بر این اساس، هر چه در کارخانه ولوو در چارلستون تولید شد، نه تنها در آمریکا بلکه در تمام نقاط دنیا به فروش خواهند رسید ولی ایالات متحده اولین کشوری خواهد بود که سود می‌برد بدین صورت که اشتغال‌زایی در این کشور افزایش خواهد یافت زیرا ولوو قصد دارد ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا سرمایه‌گذاری نماید بنابراین ۴۰۰۰ فرصت شغلی جدید طی چند سال آینده در ایالات متحده ایجاد خواهد شد.

در چارلستون، ولوو تنها کارخانه نخواهد داشت بلکه بخش اداری این کمپانی نیز فعال می‌باشد که در آن بیش از ۳۰۰ کارمند فعالیت خواهند داشت و بخش‌های فروش، ارزیابی، خدمات پس از فروش و . . . را مدیریت خواهند کرد.

ایده ولوو برای تولید خودروهای مجلل در آمریکا یک فکر بسیار بجا و به موقع بود که می‌تواند این کمپانی را به شکل شگفت‌انگیزی رو به جلو سوق دهد. به علاوه، تولید خودرویی همچون اس ۶۰ به این معناست که اگر ولوو نتوانست در فروش دیگر محصولات موفق عمل کند، باز هم از طریق فروش اس ۶۰ توانایی پیشرفت را دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید