استیکر در واتس‌اپ؛ بزودی - تکفارس 
استیکر در واتس‌اپ؛ بزودی - تکفارس 

استیکر در واتس‌اپ؛ بزودی

سید محمد معلمی
۱ تیر ۱۳۹۷ - 19:30
استیکر در واتس‌اپ؛ بزودی - تکفارس 

تیم توسعه دهنده واتس‌اپ در حال کار کردن بر روی برخی ویژگی‌های خاص است که قصد دارد پیش از عرضه رسمی آنها در نسخه رسمی اپلیکیشن، این قابلیت‌ها را تحت عنوان نسخه بتا، در اختیار برخی کاربران قرار دهد.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که واتس‌اپ قصد دارد آن را در آینده‌ای نه چندان دور در اختیار کاربران خود بگذارد، استفاده از استیکر می‌باشد.

ارسال استیکر در برخی نسخه‌های بتا فعال بود ولی تیم توسعه دهنده این شبکه اجتماعی تصمیم گرفت تا آن را در آخرین ورژن بتا غیرفعال نماید. البته می‌توان امیدوار بود که این قابلیت باز هم در برخی نسخه‌های بتا اپلیکیشن فعال شود زیرا پیش از عرضه رسمی باید این ویژگی آزمایش و تست شود.

بهرحال، چگونگی استفاده از این استیکرها را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید:

از قسمت مشاهده استیکرها (Stickers View)، باید روی آیکون Love ضربه بزنید. سپس هر آیکون دارای یک یا چند استیکر است که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. این را هم باید در نظر داشته باشید که ممکن است برای برخی از آیکون‌ها هیچ استیکری وجود نداشته باشد. چهار دسته موجود در استیکرهای واتس‌اپ عبارتند: Lol، Love، Sad و Wow. ناگفته نماند که این استیکرها، استیکرهای واکنش (Sticker Reactions) نام دارند.

در صورت وجود استیکر جدید، واتس‌اپ امکان دانلود آن را برای شما فراهم می‌کند.

اگرچه هم‌اکنون تنها ۴ دسته در قسمت استیکرهای واتس‌اپ وجود دارد، ولی انتظار می‌رود با عرضه رسمی این قابلیت، بتوان استیکرهای جدید و بیشتری را دانلود نمود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.