نرم‌افزار IGTV اینستاگرام برای اندروید و iOS عرضه شد - تکفارس 
نرم‌افزار IGTV اینستاگرام برای اندروید و iOS عرضه شد - تکفارس 

نرم‌افزار IGTV اینستاگرام برای اندروید و iOS عرضه شد

سید محمد معلمی
۱ تیر ۱۳۹۷ - 20:00
نرم‌افزار IGTV اینستاگرام برای اندروید و iOS عرضه شد - تکفارس 

اینستاگرام به تازگی از اپلیکیشن IGTV خود رونمایی کرده است. با ساخت این نرم‌افزار، اینستاگرام قصد دارد سرویس خدمات ویدیویی مشابه یوتیوب ارائه کند. با استفاده از این اپلیکیشن، محدودیت فعلی ویدیوها که امکان آپلود کلیپ‌های طولانی‌تر از ۱ دقیقه وجود ندارد از بین خواهد رفت و به یک ساعت افزایش خواهد یافت.

پس از عرضه رسمی این اپلیکیشن طی روزهای آتی، کانال‌های ویدیویی به طور مستقیم از داخل این نرم‌افزار برای همگان در دسترس خواهند بود. البته یک ورژن اندروید و iOS این نرم‌افزار فعلاً قابل دانلود است که با بارگیری آن می‌توانید ببینید که فعلاً در آن چه می‌گذرد و چه محتوایی به اشتراک گذاشته می‌شود.

اینستاگرام با این کار قصد دارد بر سلطه یوتیوب در زمینه سرویس فیلم خاتمه دهد به همین دلیل سعی می‌کند تا محتوای ویدیویی خود را به طور گسترده‌ای تقویت کند. البته همچون نرم‌افزار اصلی اینستاگرام، IGTV ابتدا برای گوشیها عرضه خواهد شد.

پس از اجرای IGTV، تمام ویدیوها به طور خودکار پخش می‌شوند. ضمن اینکه همه آنها در حالت چرخش پرتره بارگذاری شده‌اند بر این اساس برای مشاهده آنها در حالت تمام صفحه، نیازی به چرخاندن گوشی نیست.

در پایان اشاره کنیم که برخی از ستارگان سینمای جهان برای همکاری با اینستاگرام جهت تولید محتوای این اپلیکیشن قرارداد امضا کرده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید