آغاز ثبت سفارش فروش گوشی موتورولا زد ۳ پلی - تکفارس 
آغاز ثبت سفارش فروش گوشی موتورولا زد ۳ پلی - تکفارس 

آغاز ثبت سفارش فروش گوشی موتورولا زد ۳ پلی

سید محمد معلمی
۱ تیر ۱۳۹۷ - 19:00
آغاز ثبت سفارش فروش گوشی موتورولا زد ۳ پلی - تکفارس 

موتورولا اخیراً برای فروش گوشی زد ۳ پلی ثبت سفارش را آغاز کرده است و اعلام کرده هر کس در از امروز تا تاریخ ۳۰ ژوئن برای خرید این دستگاه اقدام کند، یک بسته باتری این شرکت به نام Moto Mod دریافت خواهد کرد که سبب می‌شود تا ۱۶ ساعت به افزایش ظرفیت باتری این گوشی اضافه شود. بر این اساس، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری گوشی که به تنهایی ۲۴ ساعت عمر مفید دارد، با Moto Mod می‌توان دوام آن را به ۴۰ ساعت رساند.

نکته جالب در مورد فروش گوشی موتورولا زد ۳ پلی این است که متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۴۹۹٫۹۹ دلار این گوشی را بخرند یا برای دریافت آن در عرض ۲ سال، ۲۴ قسط ۲۰٫۸۳ دلاری پرداخت کنند.

در این گوشی، صفحه نمایش ۶ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۱۶۰ دیده می‌شود که نسبت تصویر آن ۱۸:۹ می‌باشد. ضمن اینکه پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ با CPU هشت هسته‌ای و سرعت ۱٫۸ گیگاهرتزی نیز در آن وجود دارد.

گرافیک این گوشی توسط GPU مدل Adreno 509 ارائه شده و رم آن ۴ گیگ و حافظه داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایت می‌باشد که می‌توان با استفاده از یک مموری کارت، ظرفیت آن را تا ۲ ترابایت افزایش داد.

دوربین عقب موتورولا زد ۳ پلی، دوگانه و دارای دو لنز ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی است. ضمن اینکه دوربین سلفی نیز این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسل می‌باشد.

اسکنر اثر انگشت در موتورولا زد ۳ پلی در کناره‌های گوشی قرار داده شده است. به علاوه، کاربر می‌تواند با استفاده از فناوری تشخیص چهره موجود در این دستگاه، گوشی خود را بازگشایی نماید.

با توجه به ضخامت ۶٫۷۵ میلی‌متری و وجود پوشش نانو p2i، این گوشی هم باریک است و هم در برابر آب مقاوم.

امکان خرید موتورولا زد ۳ پلی از Best Buy و B&H Photo با قیمت اعلام شده ۴۹۹٫۹۹ دلار نیز برای متقاضیان فراهم شده است. ضمن اینکه کسانی که خرید خود را از دو سایت ذکر شده انجام می‌دهند، یک اسپیکر هوشمند Moto Mod که دارای دستیار هوشمند الکسا است را نیز دریافت خواهند کرد. قیمت این اسپیکر حدود ۱۱۲ دلار می‌باشد.

کسانی که عضو سرویس Amazon Prime هستند، می‌توانند با ۵۰ دلار کمتر این گوشی را سفارش دهند. در ضمن، اگر کسی این قصد دارد این گوشی را از آمازون خریداری کند، در صورت برنده شدن قرعه‌کشی یک اسپیکر Moto Mod هدیه می‌گیرد.

گوشی موتورولا زد ۳ پلی با تمامی ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارتباطاتی مانند Cricket Wireless، Boost Mobile، MetroPCS، Simple Mobile، Total Wireless، Tracfone، Net10، Mint و H20 سازگار است.

ذکر این نکته در مورد موتورولا زد ۳ پلی الزامی است که این گوشی در تاریخ ۲۹ ژوئن وارد بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید