معرفی iOS 7 - تکفارس 
معرفی iOS 7 - تکفارس 

معرفی iOS 7

امین حسین پور
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - 16:44
معرفی iOS 7 - تکفارس 

معرفی iOS 7

ظاهر جدید و مالتی تسکینگ توانمندتر

iOS 7 ظاهر جدیدی برای سیستم عامل به ارمغان می آورد به همراه آیکون ها و عناصر رابط کاربری جدید. همه آیکون ها از اول طراحی شده اند. همچنین iOS 7 تصاویر پس زمینه متحرک را با خود می آورد و یک افکت پویای پارالکس (اختلاف منظر) نیز بین آیکون ها و تصویر پس زمینه هنگامی که گوشی را روشن خاموش یا کج می کنید وجود دارد. تغییر مهم دیگر سیستم مالتی تسکینگ جدید است که به برنامه ها اجازه می دهد بسیار بیشتر به روز رسانی شوند، در حالی که انرژی را تلف نکنند.

معرفی iOS 7

 

Siri هوشمند تر و ناتیفیکیشن بهتر

Siri اکنون جلا داده شده و با اینترفیس جدیدی بازگشته است و آماده پاسخگویی به سوالات شماست. همچنین این بار Siri قادر است تا دستگاه آی او اسی شما را نیز کنترل کند مثل افزایش روشنایی صفحه نمایش، روشن کردن بلوتوث.

معرفی iOS 7

سیستم ناتیفیکیشن نیز از ابتدا طراحی شده و اطلاعاتی را در مورد آن چه که برای امروز در راه است را فراهم می آورد. سیستم ناتیفیکیشن جدید در لاک اسکرین نیز به نمایش در می آید. با کشیدن انگشتتان از پایین صفحه نمایش به بالا toggle هایی هم به نمایش در می آیند که بااستفاده از آن ها می توانید به مواردی نطیر روشنایی صفحه نمایش، پخش کننده موسیقی و مواردی دیگر دست یابید.

معرفی iOS 7

 

دوربین و گالری جدید به همراه برچسب گذاری خودکار

دوربین نیز نو نوار شده است و حالت پانوراما نیز اضافه شده است. اپلیکیشن تصاویر دوباره طراحی شده است و حالا عکس هایتان را بسته به اینکه کی و در کجا گرفته شده اند به طور خودکار طبقه بندی کرده و عنوانی متناسب با مجموعه، به آنها می دهد.

معرفی iOS 7

 

به روز رسانی مرورگر و اپ استور

مرورگر Safari به روز رسانی شده و اکنون درای رابط کاربری ۳D برای سوئیچ بین صفحات می باشد. و شما اکنون دیگر فقط به داشتن ۸ تب محدود نیستید. Safari هم اکنون به جای دو فیلد برای جستجو، یک فیلد هوشمند دارد یکی برای URL و دیگری برای جستجو در گوگل. اپ استور نیز حالا اپلیکیشن ها را به طور خودکار آپدیت می کند.

معرفی iOS 7

 

AirDrop، iTunes Radio، Weather

AirDrop پاسخ اپل به NFC است. این یک اینترفیس ساده و متمرکز است که به کاربران اجازه می دهد فایل هایشان را با افراد دیگر با استفاده از ارتباط وای فای نظیر به نظیر تبادل کنند. پخش کنده موسیقی نیز تغییر کرده و قابلیت جدیدی به نام iTunes Radio را فراهم کرده است. اپلیکیشن نمایش وضعیت آب و هوا نیز افزوده شده است که پیش بینی هوای شهرهای مختلف را تا پنج روز آینده با انیمیشن های زیبا و جذاب به نمایش می گذارد.

معرفی iOS 7

 

نسخه بتای iOS 7 هم اکنون برای آیفون در دسترس می باشد. iOS 7 در پاییز برای آیفون ۴ و بالاتر، آی پاد تاچ نسل پنجم، آی پد مینی، آی پد۲ و بالاتر ارائه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.