Asus ZenFone Ares با ۸ گیگابایت رم عرضه شد - تکفارس 
Asus ZenFone Ares با ۸ گیگابایت رم عرضه شد - تکفارس 

Asus ZenFone Ares با ۸ گیگابایت رم عرضه شد

امین حسین پور
۲ تیر ۱۳۹۷ - 17:37
Asus ZenFone Ares با ۸ گیگابایت رم عرضه شد - تکفارس 

ایسوس چند روز قبل بی سر و صدا عضو جدید خانواده زنفون را با نام ZenFone Ares در تایوان معرفی کرد. ZenFone Ares با محوریت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و با مشخصاتی تقریباً مشابه ZenFone AR سال گذشته عرضه خواهد شد.

ZenFone Ares دارای نمایشگر ۵٫۷ اینچی سوپر امولد با نسبت تصویر استاندارد ۱۶:۹ و وضوح ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل است. این نمایشگر مجهز به فناوری Tru2life ایسوس برای بهبود خوانایی در فضاهای باز و مقاومت در مقابل جذب چربی است.Asus ZenFone Ares با ۸ گیگابایت رم عرضه شد - تکفارس تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات داخلی ZenFone Ares را تشکیل می‌دهند. امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه نیز وجود دارد. ظاهراً این سخت‌افزار با فناوری ARCore گوگل سازگار است.

در بخش دوربین، زنفون جدید ایسوس مجهز به حسگر ۲۳ مگاپیکسل با لنز PixelMaster 3.0 است. به علاوه، این حسگر ۲۳ مگاپیکسلی از ردیابی حرکتی و تشخیص عمق برای افکت‌های سه بعدی واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند. دوربین جلویی دارای حسگر ۸ مگاپیکسل است.

مسئله عجیب استفاده از اندروید ۷ در ZenFone Ares است، اما باتری ۳،۳۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع نسخه ۳ شما را چندان ناامید نمی‌کند. برای تکمیل تجربه مالتی مدیا، ZenFone Ares از صدای با وضوح بالا ۳۸۴ کیلوهرتز و هدفون DTS با صدای فراگیر ۷٫۱ پشتیبانی می‌کند.Asus ZenFone Ares با ۸ گیگابایت رم عرضه شد - تکفارس ZenFone Ares در حال حاضر تنها در تایوان و با قیمت ۳۳۳ دلار عرضه می‌شود. هنوز خبری از احتمال عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید