گوشی آلکاتل ۱ رسماً معرفی شد - تکفارس 
گوشی آلکاتل ۱ رسماً معرفی شد - تکفارس 

گوشی آلکاتل ۱ رسماً معرفی شد

سید محمد معلمی
۲ تیر ۱۳۹۷ - 20:00
گوشی آلکاتل ۱ رسماً معرفی شد - تکفارس 

گوشی ۱ ایکس آلکاتل ارزانترین گوشی اندرویدی بازار بود ولی به نظر نمی‌رسد برای مدت طولانی این گوشی را بتوانیم کم‌قیمت‌ترین موبایل بازار بنامیم به همین دلیل این کمپانی یک دستگاه دیگر با اندروید Go عرضه کرده که حتی از مدل ۱ ایکس نیز ارزانتر است.

 

گوشی جدیدی که این شرکت چینی از آن رونمایی کرده، حرف “ایکس” را ندارد تا خود را به عنوان ارزانترین گوشی دارای اندروید Go معرفی نماید. این گوشی به تازگی در روسیه در معرض دید قرار گرفته است ولی انتظار داریم به زودی از تعداد آن در بازار و همچنین قیمت آن اطلاعاتی کسب نماییم.

 

اگرچه ممکن است بدانید، ولی باز هم تکرار می‌کنیم که آلکاتل ۱ دارای اندروید Go، صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰*۴۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸:۹ می‌باشد. از آن جایی که قیمت این گوشی پایین است، دوربین عقب آن یک لنز ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلو آن هم یک لنز ۲ مگاپیکسلی است.

 

همانطور که انتظار می‌رفت، تراشه موجود در این گوشی ساخته شرکت مدیا تک می‌باشد که سرعتی برابر ۱٫۳ گیگاهرتز خواهد داشت. مدل این تراشه MT6739 است که یک رم ۱ گیگی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی نیز همراه آن خواهد بود. ضمن اینکه حافظه داخلی آلکاتل ۱ را می‌توان با یک مموری کارت افزایش داد.

 

این گوشی از اتصال اینترنت LTE پشتیبانی کرده و می‌توان روی آن دو سیمکارت نیز قرار داد.

 

حال که مشخصات فنی آلکاتل ۱ برای همه مشخص شده‌اند، ما منتظر این شرکت هستیم تا قیمت محصول جدیدش را نیز متوجه شویم ولی اگر قصد دارید این گوشی را پس از عرضه خریداری کنید، بد نیست بدانید که این دستگاه در رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی موجود خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید