ایجاد مشکل برای باتری برخی از گوشی‌های وان‌پلاس پس آپدیت - تکفارس 
ایجاد مشکل برای باتری برخی از گوشی‌های وان‌پلاس پس آپدیت - تکفارس 

ایجاد مشکل برای باتری برخی از گوشی‌های وان‌پلاس پس آپدیت

سید محمد معلمی
۲ تیر ۱۳۹۷ - 21:45
ایجاد مشکل برای باتری برخی از گوشی‌های وان‌پلاس پس آپدیت - تکفارس 

وان‌پلاس به تازگی آپدیتی برای چند گوشی خود عرضه کرده که مهمترین آنها وان‌پلاس ۳، وان‌پلاس ۳ تی، وان‌پلاس ۵، وان‌پلاس ۵ تی و وان‌پلاس ۶ می‌باشند.

هرچند آخرین نسخه از رابط کاربری Oxygen عرضه شده و ویژگیهای جدید و تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده ولی گویا مشکلاتی نیز برای آنها ایجاد کرده است.

در قسمت انجمن سایت وان‌پلاس، دارندگان گوشی وان‌پلاس ۶ از زود تمام شدن باتری پس از آپدیت به نسخه ۵٫۱٫۶ و ۵٫۱٫۸ رابط کاربری Oxygen شکایت کرده‌اند.

آنها مدعی هستند که همچون دیگر روزها از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند ولی امروزه و پس از آپدیت دستگاه، نصف زمان قبل، گوشی دوام می‌آورد. به علاوه، این افراد می‌گویند که مشکل دیگری نیز وجود دارد و آن این است که اگر گوشی کمتر از ۵۰ درصد شارژ داشت، دستگاه به طور کامل خاموش می‌شود و بعد از اینکه آن را دوباره به شارژ زدید شروع به فعالیت می‌کند. گروهی دیگر از کاربران نیز مشکل هنگ کردن نرم‌افزار دوربین وان‌پلاس ۶ را گزارش داده‌اند.

به طور قطع می‌توان گفت که این مشکلات به خاطر آپدیت به آخرین نسخه رابط کاربری Oxygen می‌باشد زیرا پیش از این هیچ مشکلی در این مدل از محصول وان‌پلاس دیده نمی‌شد.

علاوه بر اعتراضات به وان‌پلاس ۶، در گذشته شکایت‌هایی نیز متوجه وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی شده بود که در این دو گوشی، باتری به محض رسیدن به ظرفیت ۱۵ درصد، خاموش می‌شد حال آنکه از دستگاه هیچ استفاده‌ای نیز نمی‌شد.

ایجاد مشکل برای باتری برخی از گوشی‌های وان‌پلاس پس آپدیت - تکفارس 

امروز، کاربران و دارندگان وان‌پلاس ۶ ادعا دارند که صفحه نمایش یکی از مهمترین دلایل کاهش باتری می‌باشد و آن را یک باگ و مشکل تلقی می‌نمایند که همانطور اشاره کردیم، دلیل آن آپدیت به نسخه نهایی رابط کاربری Oxygen می‌باشد.

کاربران می‌گویند امیدواریم هر چه سریعتر آپدیتی برای حل این مشکل عرضه شود. البته این را هم نمی‌دانیم که مشکل ایجاد شده آیا فقط مختص وان‌پلاس ۶ است یا وان‌پلاس ۵ و وان‌پلاس ۵ تی نیز این باگ را تجربه کرده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید