تصاویر رسمی شیائومی رد می ۶ پرو برای معرفی منتشر شد - تکفارس 
تصاویر رسمی شیائومی رد می ۶ پرو برای معرفی منتشر شد - تکفارس 

تصاویر رسمی شیائومی رد می ۶ پرو برای معرفی منتشر شد

سید محمد معلمی
۲ تیر ۱۳۹۷ - 22:00
تصاویر رسمی شیائومی رد می ۶ پرو برای معرفی منتشر شد - تکفارس 

گویا گوشی شیائومی رد می ۶ پرو که انتظار می‌رود تا دو روز آینده معرفی شود، هم‌اکنون در بازار وجود دارد زیرا ما تقریباً همه مشخصات فنی آن را می‌دانیم و تنها چیزی که برایمان سؤال است، قیمت آن می‌باشد.

آخرین تصاویر منتشر شده از این گوشی حاوی رندرهای مطبوعاتی و عکس‌های زنده‌ای بودند که طراحی رد می ۶ پرو را نمایش می‌دادند.

اما اخیراً نیز تصاویری رسمی از این دستگاه منتشر شده که اطلاعات قبلی ما را در مورد آن تأیید می‌کند.

بر این اساس، پورت میکرو USB به همراه اسپیکر در پایین گوشی قرار گرفته است و جنس بدنه دستگاه نیز آلومینیوم می‌باشد. ضمن اینکه صفحه نمایش دارای بریدگی با نسبت تصویر فوق‌العاده ۱۹:۹ نیز در این گوشی به چشم می‌خورد. همچنین، اسکنر اثر انگشت در پشت کار گذاشته شده و دوربین عقب نیز به صورت عمودی قرار گرفته است. در کنار جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز سنسور اشعه مادون قرمز هم دیده می‌شود.

بدون در نظرگیری تصاویر، بر اساس اطلاعاتی که TENAA منتشر کرده بود، خودِ ما می‌دانستیم که در گوشی چه مشخصات فنی وجود خواهد داشت به طوری که پردازنده شیائومی رد می ۶ پرو یا هلیو پی ۶۰ است و یا اسنپدراگون ۶۲۵٫ ضمن اینکه CPU هشت هسته‌ای با سرعت ۲٫۰ گیگاهرتزی در این دستگاه قرار داده شده است.

صفحه نمایش این گوشی ۵٫۸۴ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس می‌باشد و رم آن یا ۲ گیگ است و یا ۳ گیگ که به ترتیب حافظه داخلی نیز یا ۱۶ گیگابایت است و یا ۳۲ گیگابایت.

دوربین اصلی دارای دو لنز ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود و ظرفیت باتری نیز ۴۰۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.