چندین ویژگی جدید در دوربین هوآوی پی ۲۰ پرو پس از آپدیت - تکفارس 
چندین ویژگی جدید در دوربین هوآوی پی ۲۰ پرو پس از آپدیت - تکفارس 

چندین ویژگی جدید در دوربین هوآوی پی ۲۰ پرو پس از آپدیت

سید محمد معلمی
۳ تیر ۱۳۹۷ - 17:36
چندین ویژگی جدید در دوربین هوآوی پی ۲۰ پرو پس از آپدیت - تکفارس 

گوشی هوآوی پی ۲۰ پرو دارای دوربین فوق‌العاده‌ای است ولی تنظیمات ضبط فیلم این دستگاه با مشخصات دوربین آن تطابق ندارد و کیفیت خروجی کمی دارد. به همین دلیل گفته می‌شود که قرار است یک آپدیت جدید برای سفت‌افزار (firmware) این گوشی عرضه شود تا بتواند ضعف هوآوی پی ۲۰ پرو را در زمینه فیلمبرداری رفع نماید.

یکی از قابلیت‌هایی که قرار است اضافه شود، امکان ضبط فیلم به صورت صحنه آهسته یا اسلوموشن است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آنها در ۱ ثانیه ۹۶۰ فریم ضبط نمایند. البته این قابلیت قبلاً توسط سایت XDA پیش‌بینی شده بود که برای هوآوی پی ۲۰ پرو عرضه شود.

در ابتدای سال جاری میلادی، سامسونگ قابلیت مشابهی را در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس عرضه کرد که فیلم ۹۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۷۲۰p ضبط می‌شد. البته به نظر می‌رسد سونی در این زمینه پیش‌روی بیشتری داشته باشد زیرا فیلمبرداری با ۹۶۰ فریم بر ثانیه را با کیفیت ۱۰۸۰p در اختیار کاربران خود قرار داد.

از آن جایی که پردازنده گوشیها روزبه‌روز پیش‌رفته‌تر می‌شوند، نباید از عرضه چنین ویژگیهایی تعجب کنیم به همین دلیل هوآوی نیز می‌خواهد این قابلیت را در پرچمدار خود قرار دهد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه ویژگی اسلوموشن در هوآوی پی ۲۰ پرو وجود خواهد آمد نداریم. ضمن اینکه هنوز مشخص نیست که رزولوشن آن چند خواهد بود ولی می‌توانیم حدس بزنیم که کیفیت ضبط فیلم‌های صحنه آهسته ۷۲۰p می‌باشد.

به علاوه، نمی‌توانیم بگوییم که اسلوموشن در هوآوی پی ۲۰ پرو همانند گلکسی اس ۹ و گوشی‌های سونی خواهد بود ولی می‌توانیم ادعا کنیم که اگر این شرکت چینی هم از ۹۶۰ فریم بر ثانیه استفاده کرد، می‌توان کلیپ‌هایی به مدت ۵ یا ۶ ثانیه ضبط نمود.

قابلیت آتی دیگر در هوآوی پی ۲۰ پرو ک توسط XDA فاش شده، چگونگی زوم در تصویر حین استفاده از دوربین می‌باشد. بر این اساس، با کشیدن انگشت در صفحه نمایش می‌توان روی سوژه زوم کرد. احتمالاً این ویژگی مانند Point Zoom ال‌جی باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید