گلکسی اس ۱۰ احتمالاً در سه نمونه معرفی شود - تکفارس 
گلکسی اس ۱۰ احتمالاً در سه نمونه معرفی شود - تکفارس 

گلکسی اس ۱۰ احتمالاً در سه نمونه معرفی شود

سید محمد معلمی
۴ تیر ۱۳۹۷ - 19:00
گلکسی اس ۱۰ احتمالاً در سه نمونه معرفی شود - تکفارس 

چند روز گذشته خبر رسیده بود که سامسونگ قصد دارد از گوشی گلکسی اس ۱۰ دو نمونه با دو سایز متفاوت رونمایی کند ولی امروز گزارش جدیدی منتشر شده که جزئیات جالبتری از این دستگاه مشخص می‌کند.

اگرچه این گزارش اطلاعات نزدیکی به اخبار گذشته ارائه کرده است ولی مشخص شد که نمونه کوچکتر گلکسی اس ۱۰ دارای صفحه نمایش ۵٫۸ خواهد بود. در مورد نمونه بزرگتر نیز اینگونه ادعا می‌شود که احتمالاً صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی را در این گوشی خواهیم دید.

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شد، گویا سامسونگ می‌خواهد سه نمونه از گلکسی اس ۱۰ را وارد بازار کند که اسامی رمزی آنها به ترتیب Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 می‌باشد.

در Beyond 0، صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی دیده خواهد شد. نکته جالب در مورد این نمونه، نبود صفحه نمایش اج است زیرا سامسونگ قصد دارد تا یک صفحه نمایش معمولی در این گوشی کار بگذارد. در مورد دوربین نیز، این نمونه یک لنز در پشت خود خواهد داشت. بنابراین Beyond 0 نمونه پیشرفته‌تر گلکسی اس ۹ و نمونه ارزانتر گلکسی اس ۱۰ خواهد بود. البته در مورد این گوشی نیز هنوز مشخص نیست که آیا مشخصات فنی آن دچار تغییراتی خواهد شد یا خیر ولی به نظر نمی‌رسد در مقدار دوربین اصلی Beyond 0 تغییری ایجاد شود.

در نمونه Beyond 1، احتمالاً وجود یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی اینفینیتی را شاهد باشیم و بر خلاف نمونه اول، صفحه نمایش این گوشی اج خواهد بود که باعث می‌شود این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی اس ۹ پلاس داشته باشد. از نظر دوربین، Beyond 1 دو لنز در پشت خود خواهد داشت.

و آخرین نمونه، Beyond 2 می‌باشد که در آن صفحه نمایشی ۶٫۲ وجود خواهد داشت و دوربین آن نیز احتمالاً با پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای همراه باشد.

گفته می‌شود احتمالاً مانند هوآوی پی ۲۰ پرو که در همایش MWC 2018 معرفی شد، یکی از نمونه‌های گلکسی اس ۱۰ (Beyond 2) دوربین اصلی با ۳ لنز داشته باشد. یکی از این لنزها اصلی خواهد بود و دو لنز دیگر نیز تله فوتو و عریض می‌باشد.

بهرحال، با توجه به اینکه گلکسی نوت ۹ هنوز معرفی نشده است، به نظر می‌رسد کمی زود باشد که از گلکسی اس ۱۰ و مشخصات فنی آن صحبت کنیم. به علاوه، اگر قرار شد تا این اخبار تأیید شوند، برای دومین بار خواهد بود که سامسونگ یک مدل از گلکسی اس را با سه نمونه در یک سال عرضه می‌کند. اگر به خاطر بیاورید، در سال ۲۰۱۵ بود که سه نمونه گلکسی اس ۶،‌ اس ۶ اج و اس ۶ پلاس همزمان با هم معرفی و عرضه شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید