فروش فوق‌العاده گوشی شیائومی می ۸ در چین - تکفارس 
فروش فوق‌العاده گوشی شیائومی می ۸ در چین - تکفارس 

فروش فوق‌العاده گوشی شیائومی می ۸ در چین

سید محمد معلمی
۵ تیر ۱۳۹۷ - 19:00
فروش فوق‌العاده گوشی شیائومی می ۸ در چین - تکفارس 

پس از شروع موفقیت‌آمیز مدل شیائومی می ۸ و تمام شدن دستگاه‌های آن پس از معرفی در کمتر از ۱ دقیقه در چین، حالا دونووان سانگ، سخنگوی جهانی این کمپانی اعلام کرده که بیش از ۱ میلیون دستگاه از این گوشی در کمتر از ۱۸ روز به فروش رسیده است.

رکورد قبلی فروش ۱ میلیون گوشی در ۲۲ روز در اختیار وان‌پلاس بود ولی شیائومی امروز این رکورد را به نام خود ثبت کرده است اما واقعیت چیز دیگری است.

در واقع، مدل شیائومی می ۸ دارای نمونه‌ای است به نام SE که در آن پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ قرار دارد. ضمن اینکه گفته می‌شود نمونه گرانتر این گوشی که Explore Edition نام دارد به زودی و در آینده‌ای نزدیک معرفی و عرضه خواهد شد.

به ظاهر این میزان فروش نسبت به رکورد وان‌پلاس شگفت‌انگیز نیست ولی بد نیست بگوییم که محصولات شیائومی فعلی در چین به فروش می‌رسند و این میزان فروش تنها مختص همین کشور می‌باشد در حالی که وان‌پلاس ۶ در اکثر بازارهای جهانی وجود دارد و افراد می‌توانند آن را خریداری کنند.

البته شیائومی قصد دارد تا محصول خود را در اواخر سال جاری در اروپا به فروش برساند ولی بر اساس شایعات و گزارش‌های ضد و نقیضی که وجود دارد، این اتفاق حداقل تا ماه آگوست رخ نخواهد داد. شاید دلیل رخ ندادن این اتفاق نیز این است که شرکت چینی می‌خواهد مدل Explore Edition را نیز معرفی کند و سپس این دو مدل را به صورت همزمان در سطح جهانی عرضه نماید.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا شیائومی هدفی از عرضه پرچمدار خود در سال ۲۰۱۸ دارد یا خیر ولی با در نظر گرفتن تقاضای زیاد برای خرید محصول جدید این شرکت در کشور تولیدکننده یعنی چین، احتمالاً محبوبیت این برند تا تابستان سال آینده همچون حضور آن در اروپا افزایش خواهد یافت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید