مشخصات و تصاویر دو گوشی میان رده جدید از VIVO منتشر شدند - تکفارس 
مشخصات و تصاویر دو گوشی میان رده جدید از VIVO منتشر شدند - تکفارس 

مشخصات و تصاویر دو گوشی میان رده جدید از VIVO منتشر شدند

دانیال بالِدی
۶ تیر ۱۳۹۷ - 21:00
مشخصات و تصاویر دو گوشی میان رده جدید از VIVO منتشر شدند - تکفارس 

VIVO که این روزها اسمش پیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاده، ظاهرا قصد دارد دو گوشی میان دره جدید عرضه کند. دو گوشی هوشمند جدید این شرکت بعلاوه برخی جزئیات دیگر از آن‌ها در سایت تنظیم مقررات چین (TENAA) رؤیت شدند. این دو گوشی صفحه نمایش هم‌اندازه دارند و احتمالا هر دو از یک خانواده باشند.

این دو گوشی با نام‌های V1803BA و V1730DT ثبت شدند و دارای ابعاد و وزن تقریبا یکسانی هستند. با توجه به مشخصات آن‌ها گوشی V1730DT احتمالا قیمت بالاتری خواهد داشت. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۲ است و از رزولوشن ۱۰۸۰ x 2280 پیکسل بهره می‌برد که نشان از صفحه نمایش FHD+ و نسبت ابعاد ۱۹:۹ دارد. این گوشی هم‌چنین به یک پردازنده هشت هسته‌ای و با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز و ۴ گیگ رم حافظه مجهز شده است. حافظه داخلی آن ۶۴ گیگ خواهد بود. این مشخصات بسیار شبیه به مشخصات Snapdragon 636 هستند ولی ممکن است که VIVO قصد داشته باشد از یک تراشه مشابه و جدید استفاده کند.

مدل احتمالا ارزانتر یعنی V1803BA نیز از صفحه ۶٫۲ اینچی استفاده می‌کند. رزولوشن این مدل ۷۲۰ x 1520 پیکسل یا همان HD+ است. پردازنده آن هشت هسته‌ای و با سرعت ۲ گیگاهرتز ثبت شده است. رم و حافظه این مدل مثل مدل اول به ترتیب ۴ و ۶۴ گیگ هستند. مشخصات این مدل با توجه به احتمال ارزانتر بودن آن نسبت به مدل اول، به تراشه Snapdragon 625 اشاره می‌کنند و همانند مدل اول احتمال استفاده از یک تراشه جدید و یا به صرفه‌تر نیز وجود دارد.

سایر مشخصات دو مدل کاملا مشابه یکدیگر هستند. هر دو گوشی از دوربین دو گانه با لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی برای پشت گوشی استفاده می‌کنند.دوربین جلوی آن‌ها یک دوربین با لنز ۸ مگاپیکسلی ثبت شده است و اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی‌ها قرار دارد. باتری هر دو مدل دارای ظرفیت ۳۱۸۰ mAH  است و سیستم عامل هر دو گوشی Funtouch OS مبتنی بر اندروید ۸٫۱ خواهد بود.

نام تجاری این دو گوشی هنوز مشخص نشده است. در آخر برخی تصاویر منتشر شده از این دو گوشی را مشاهده خواهیم کرد.

مشخصات و تصاویر دو گوشی میان رده جدید از VIVO منتشر شدند - تکفارس  مشخصات و تصاویر دو گوشی میان رده جدید از VIVO منتشر شدند - تکفارس  مشخصات و تصاویر دو گوشی میان رده جدید از VIVO منتشر شدند - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید